Skip to main content

بعد از جمال تروریست و عضو

بعد از جمال تروریست و عضو
Anonymous
عنوان مقاله:
خطاب به جمال و لیلای قاچاقچی و مافیای احزاب برساخته کُردی

بعد از جمال تروریست و عضو مافیای پ.ک.ک، شخصی که در بی حیایی و بی شرافتی در میان قاچاقچیان کُردی همتا ندارد، شخصی مجهول الهویه و ضعیفة ای به نام باجی لیلا که احتمالا نامزد جمیل بایک علوی و از خانم های

حرمسرای قندیل است، شروع به اهانت و فحاشی کرده است.
اما لازم دیدم چند نکته را در پاسخ به این باجی کُردی كرامت دریده و بی حیا عرض كنم.
اولا: بنده در در شمال عراق(کردستان عراق) و اقلیم مافیاهای عشاییری، توسط صلاح الدین مهتدی - کهنه ساواک - ، که مشاور وقت جلال طالبانی خنزیر بود، به جرم نوشتن مطلبی در روزنامه "هاوڵاتی" که با سند و مدرک مزدوری طایفه او و گروه زحمتکشان انشعابی از حزب کمونیست ایران را برای رژیم جمهوری اسلامی ثابت می کرد، توسط اداره امنیت(آسایش) منطقه سرا در شعر سلیمانیه دستگیر و بعد از نزدیک به یکماه زندان، توسط سگمرگه های اتحاده میهنی، بنده دو دستی در مرز "سیران بند" به نیروهای امنیتی رژیم آخوندی تقدیم کردند و تحویل دادند!!!. بعد از سه ماه زندان انفرادی در مهاباد و هشت سال حکم تعلیقی توسط قاضی عباسی ـ قاضی شعبه دوم دادگاه انقلاب مهاباد ـ ، با گذاشتن وثیقه معتبر که کلیه زمینهای کشاورزی مرحوم پدرم بود، توانستم دوباره از کشور بگریزم و به همان کُردستان عراق و شهر اربیل رفته واز آنجا به اروپا بیایم و رژیم هم اموال پدری را مصادره کند.!
و اما جاش و مزدور آن قرمساق های هستند که به خمینی ملعون لبیک گفتند، یا منتظری را رهبر عالیقدر تشییع می گفتند، یا رهبران علوی قندیل و احزاب کمپ نشینی که با پاسدار صحرارودی در پنج مرداد ١٣٧٥ قرارداد عدم درگیری و مخاصمه را امضا نمودند و بنده فیلم و اسناد آنرا هم به زودی منتشر می کنم. بعد از معامله با رژیم آخوندی، حرفه حمالی و شغل چهارپایان (کولبری) و فعال مدنی برساخته را درست کردند.
حزب تروریستی پ.ک.ک و رهبر کبترباز و بیسواد آن که کتابهایش کلا کپی عقاید "ماری بوکچین" است و شخصی به نام " آراس ارومیه" آنرا در روستای "بوکروسکان" و "قلاتووکان" در کوهستان قندیل، با شگرد نویسندگی اش به نام عبدالله اوجالان منتشر می کند. حزبی مافیایی که با پنیر پگاه مازنداران و بنزین سوپر ایرانی و زیتون ترکیه و حمایت همه جانبه آخوندهای شیاد در کوهستان قندیل سنگر گرفته و فرزندان ملت کُرد در کُردستان ایران را در جنگ با ملت تُرک در ترکیه قربانی می کنند و اما رژیم آخوندی هرگز دشمن آنها نیست و این مزدوران بین المللی، اینک ٧٠٠ گوریلای کوهی و نیروی خود را به جزیره قبرس فرستاده و معتقد بودن در جنگ ترکیه و یونان باید به حمایت یونان بشتابند. اینک هم و درصدند در جنگ ارمنستان و آذربایجان هم وارد شوند و بار دیگر حرفه مزدوری و جاش بین المللی را برای همگان ثابت کنند.
بنده به کوری چشم رهبران احزاب برساخته دولت شیعه و سگمرگه های آنها، نه تنها اروپا بلکه بیش از پنجاه دولت دنیا را دیده ام و با پول شخصی و زحمت خود هم، الحمدلله دائم در سفر و زیارت هستم. و اما مافیای پ.ک.ک و سپاه سرکوبگر پاسداران از اینکه بنده از سازمان مجاهدین خلق در برخی مقالاتم و سیاست اصولی آنها حمایت می کنم، به جنون سیاسی و رسانه ای در برابر بنده متوسل شده اند و چرت و پرت گوئی را توسط یک مهره تروریستی سپاه قدس به نام جمال مشنگ و لیلون باجی شروع کرده اند.
احزاب برساخته و کمپ نشین بدانند، از امروز تمام تاریخ ناشفاف ملت کُرد و خیانت احزاب شیطانی و مزدوران دول همسایه را برای خوانندگان فاش و هیچ شیادی آنها را بی پاسخ نخواهم گذاشت.