Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/c/1205385033/244228
تکرار تاریخ و تجربه تلخ ان

آراز انگورانلی

حضرت علی ع میفرمایند تاریخ مثال پلی هست که ملتها را سالم از گذشته به آینده میبرد هرکس تاریخ نداند مجبور

مجبور هست بارها انرا تجربه کند و به تلخی آنرا بارها تکرار کند.
ارامنه چندین بار در آزربایجان بوسیله جیلوهای یهودی و کردهای یاغی به قتل و عام ترکان شیعه پرداخته‌اند مثلا در یک قتل‌وعام بیش از نصف مردم اورمیه را نسل‌کشی کرده‌اند ودر میاندوآب بیش از چهار هزار نفر شیعه را سر بریده اند و شهر مهاباد و سقز و بوکان و بانه و همه روستاهای اطراف آن را در بین محدوده جنگ جهانی اول و دوم و نقریبا در دویست سال اخیر یعنی بعد از ضعف قاجار تقریبا خالی از ترکهای ازربایجان کرده و آنرا بنوعی تقدیم کردها و... کرده‌اند.... آنهم درست زمانی که رضا پهلوی وزیر دفاع مملکت بود و بدستور انگلیس و سایر اربابان خود سکوت کرد و نظاره گر این قضایا شد. این اطلاعات تاریخی را هیچ کس در اینجا به ما نخواهد گفت چون پان آریاییها که بازیچه فراماسونری و یهود بوده و متاسفانه انطور که از شواهد پیداست دارای نفوذ فراوانی در سیستم مملکت ما هستند دوست دارند در این موارد روزه سکوت بگیرند و....از قضا همیشه تاریخ این ترکان برادر مسلمان سنی مذهب و برادر ترکیه و یا همان عثمانی‌ها بوسیله سرداران حان بر کف خود یعنی نوری پاشاها و انور پاشاها بوسیله تورک اسلام اوردوسو( لشگر ترکان مسلمان) و... به داد این مردم رسیده‌اند.
توصیه داریم عزیزان تاریخ دویست سال اخیر ازربایجان را بخوانند و ببینند که ارامنه در آزربایجان چه کارها که نکرده‌اند. مثلا بعد از مشروطیت و خیانتی که به مشروطه‌چی‌های ازربایجان شد چطور مجتهد والامقام شیعه را در وسط زنجان اعدام کردند و..
امروز شکوه جهان اسلام در برادری و اتحاد ترکان و کشور ایران هست که اکثریت جمعیت آنرا ترکان تشکیل میدهند ولی متاسفانه یک عده بدستور چه کسانی اجازه نمیدهند این اتفاق بیافتد خدا می‌داند!
از این اتحاد که نجات دهنده جهان اسلام هست در هراسند و در این راه تقریبا موفق هم بوده‌اند و بدترین سیاستهای ترک ستیزانه را گاهی علنا و گاهی موذیانه و در خفا در جغرافیای ایران به پیش برده اند و..

#تکرار_تاریخ_و_تجربه_تلخ_آن
#آراز_انگورانلی