Skip to main content

ســـالام دوســـلار

ســـالام دوســـلار
lachin
عنوان مقاله:
حکومت شورایی ها عامل اصلی این جنایت ها و ننگی برای بشریّت...

ســـالام دوســـلار..
دوستان..خیلی خنده دار است که آقای باریش می نویسد که برپایی حکومت شورایی راه رسیدن به صلح واقعی است. ایشان از یادشان میرود که وضع اسف ناک منطقه و عامل اصلی آن , همین حکومت شورایی

بود. این حکومت از نوع (( شورایی )) را بشریّت تجربه کرد و نتیجه اش این شد که شوروی , این کشور (( شورا ها )) از هم متلاشی شد و 15 کشور غیر دموکراتیک از یک کشور غیر دموکراتیک بزرگ , بوجود آمد.
آقای باریش... دفاع از سرزمین مادری یک غریزه انسانی است که هیچ احتیاجی به حکومت شورایی و شوربایی ندارد. می دانیم که کشور آزربایجان یک کشور دموکراتیک نیست (( ممنون از حکومت دیکتاتوری استالینیسم به مدت بیش از 70 سال)). ولی دیگر در خیابان های باکو هیچ کسی بوسیله جرثقیل ساعت 6 صبح به دار آویخته نمیشود و مردم هم برای دیدن این وقایع ناهنجار به عنوان ( تفریح ) به بیرون نمی آیند.
دوستان...نه سلطنت طلب ها و نه استالینیست ها توان دیدن وقایع تاریخی که در حال حاضر اتفاق می افتد را دارند. و به این خاطر که نه برنامه ای برای زمان حال دارند و نه برای آینده, همیشه در گذشته ها زندگی میکنند. یک گروه در افکار منجمد شده 2500 سال پیش و گروهی دیگر هم در لابلای کتاب مانیفست کمونیست در عصر شکوفایی دیجیتالی ترمز کرده اند.