Skip to main content

سالام اليكيم

سالام اليكيم
Anonymous

سالام اليكيم
https://t.me/c/1147774445/309775
«دولتمردان ایران» و «جنگ قاراباغ»
بخش دوم «قاراباغ به آغوش اسلام باز می‌گردد »
طاهر نقوی
با وجود اقرار اکثر سران نظام به حمایت دولت وقت ایران

با وجود اقرار اکثر سران نظام به حمایت دولت وقت ایران از دولت ارمنستان در اشغال سرزمین‌های قارا باغ اما همچنان برخی دولتمردان و فرماندهان نظامی وامنیتی کشور از حمایت حکومت جمهوری اسلامی از آزربايجان سخن می‌گویند.
اکنون آنچه در این شرایط عجیب تر می‌نمایاند این است که دولت حسن روحانی و وزارت امور خارجه اعلام بی طرفی کرده وخواستار میانجی گری میان طرفین مخاصمه در این جنگ هستند.
کیست که نداند حکومت ایران در منطقه از بحرین ویمن گرفته تا عراق ولبنان وفلسطین وسوریه حضوری جدی وحتی نظامی دارد و حسب ادعاهای سران نظام جمهوری اسلامی، حمایت از مسلمانان مظلوم این کشورها سبب گردیده است تا حکومت ایران در این کشورها حاضر گردند.
اشغال قاراباغ و شهرهای دیگر آزربايجان و تبدیل مساجد این شهرها به خوک دانی وگاوداری و جنایات ارامنه در کشتار زنان وکودکان وغیر نظامیان بی پناه خوجالی توسط ارامنه احساسات دینی هر مسلمانی را جریحه دار کرده است.
یقینا نزد هر مسلمان حرمت مساجد قارا باغ کمتر از حرمت حرمین سوریه و عراق نیست. واعلام بی طرفی نسبت به جنایات ارامنه توهین به شعور ملت شیعه و مسلمان ایران هست...
تقسیم مسلمان و شیعیان به درجه یک و درجه دو و «مسلمان دوست» و «مسلمان دشمن» و «مسلمان خوب» و «مسلمان بد» برکسی پذیرفتنی نیست.

اگر افکار عمومی با حضور نظامی دولت ایران در سوریه موافق بود بخاطر دفاع از حرمین در مقابل جنایات داعشیون بود وقطعا کسی حاضر نبود بخاطر سلطنت خاندان دیکتاتور اسد جان فرزندان وطن را قربانی سازد.
اگر حاضریم فرسخها کیلومتر را طی کنیم و بر اعتقادات دینی مان بجنگیم چرا در همسایگی خودمان نسبت به جنایات داعشیون ارمنی که شکم مادران را پاره کرده و نوزادان را بیرون کشیدند اعلام بی طرفی میکنیم؟

زمانی در خیابان‌های این کشور برخی شعار«نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» می‌دادند و دیدیم چگونه اکثر ایدئولوگ های مذهبی شیعی از این شعارها برافروختند حال چگونه هست به اظهارات «نه به شیعیان قاراباغ و آزربايجان» و در مقابل اعلام بی طرفی دولتمردان سکوت می‌کنند.
به یاد دارم که جناب تاجزاده بخاطر حمایت از مردم مظلوم کابل یادداشتی تحت عنوان «آه کابل» می‌نوشت آما امروز کسی از این آقایان برای «قاراباغ آه ی» نمی‌کشد!!!مدافعان حقوق بشر سکوت کرده اند...!

خوشبختانه اکثر نمایندگان مجلس و روحانیون و ائمه ی جمعه ی مناطق ترک نشین رسما حمایت خود را از ملت جمهوری آذربایجان اعلام داشته اند اما آنچه جای نگرانی دارد این است که چرا نیروهای امنیتی در شهرهای آزربايجان تجمع کنندگان وحامیان قاراباغ را دستگیر و مورد شکنجه قرار داده اند در خبرها آمده که اکثر فعالان مدنی شهر اردبیل که برای حمایت از سربازان آزربايجان تجمع کرده اند مورد ضرب و شتم قرار گرفته و دستگیر شده اند این رفتارها از سوی هر ارگان و نهادی وبه هر بهانه ای صورت گرفته است مورد پذیرش نیست و این افراد باید فورا آزاد گردند.

همچنین شایعه ی ارسال تجهیزات نظامی کشور روسیه از خاک ایران بر زبانها جاریست و فیلم هایی در فضای مجازی در کانالها وگروهها ارسال میگردد لذا ضرورت دارد مقامات رسمی کشور پیرامون صحت وسقم این اخبار جهت تنویر افکار عمومی توضیحات لازم را ارائه دهند...

قاراباغ خاک اسلام است و خاک اسلام نیز خواهد ماند...
پان ایرانیست ها و مدیران ترک ستیز به یاد داشته باشند که آزادی قاراباغ قبل از اینکه دغدغه ی جوانان جمهوری آزربایجان باشد دغدغه ی جوانان آزربايجان در ایران هست که در طول چند سال اخیر در هر بازی تراکتور سازی فریاد «قاراباغ بیزیم دیر بیزیم اولاجاق» سر می‌دادند.
آنها باید بدانند ترکهای ایران بی طرف نیستند و قطعا وآشکارا از ملت جمهوری آزربايجان حمایت می‌کنند و چنانچه ارامنه از اراضی اشغالی عقب نشینی نکند قطعا در این جنگ برای باز پس گیری اراضی اسلام وآزربایجان در کنار ارتش آزربايجان خواهند ایستاد.