Skip to main content

1-هم چنان که در این نوشته قید

1-هم چنان که در این نوشته قید
Anonymous

1-هم چنان که در این نوشته قید شده نویسنده، مسئولیت مدعیات این نوشته را میپذیرد . بر این مبنا نکات زیر در ارتباط با تکذیبیه آقای تفرشی به اطلاع کسانیکه این نوشته را میخوانند میرسد:


-در یک توصیف عام آقایان قانعی فرد و تفرشی هر دو بر اساس حرفه خویش همکار تلقی میشوند، والبته چنین توصیفی الزاما به معنای همکاری نزدیک و مشترک آنها در یک موضوع مشخص نیست .
-آقای قانعی فرد در مصاحبه خود با برنامه افق در لینک زیر در دقیقه 27-27 از آقای تفرشی به عنوان دوست وهمکار خویش یاد کرده اند. بهتر بود آقای تفرشی در همانموقع تکذیبیه خود را به طریق مقتضی از طریق همان برنامه افق ویا سایت بخش فارسی تلویزیون آمریکا به اطلاع بینندگان این برنامه می رساندند. در چنین صورتی دیگر نیازی به اعتراض بی مورد فعلی ایشان پیدا نمیشد.
http://www.youtube.com/watch?v=bTA0hsWTy9M
-"با سفر کوتاه مجید تفرشی و عرفان قانعی فرد به ایران، نشست بررسی کتاب «در دامگه حادثه»، خاطرات پرویز ثابتی، مدیر امنیت داخلی ساواک، در گفت‌وگو با عرفان قانعی‌فرد، روز ۲ شنبه ۲۵ اردیبهشت ، ساعت ۳ عصر در محل موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران برگزار شد..." اقایان قانعی فرد و تفرشی دو عضو پنل چهار نفره بر رسی این کتاب در جلسه بوده اند. برای اطلاع بیشتر از جزییات این جلسه به سایت کردی تابناک در لینک زیر رجوع شود.
http://kurdtabnak.blogfa.com/post/222
2- "موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران" نه یک موسسه خود بنیاد ومستقل، بلکه نهادی حکومتی با روابطی در هم تنیده با محافل سرکوب و پی گرد در درون کشور است. برای اشنایی بیشتر با این موسسه، ومرتبطین آن یک جستجوی ساده در انترنت کفاف خواهد کرد.