Skip to main content

مرحله اول چند ماه پیش شروع شد

مرحله اول چند ماه پیش شروع شد
Anonymous

مرحله اول چند ماه پیش شروع شد امریکا تحریم نظامی را شروع کرد رضا پهلوی آمادگی خود را برای باز گرداندن نظام سلطنتی اعلام کرد.
مرحله دووم مرحله جنگ سرد است در این مرحله که ما در حال عبور از این مرحله هستیم خاور میانه دو قطبی شده است در یک سو جمهوری اسلامی سوریه حزب الله و پکک قرار دارند که ظاهرا چین و روسیه از آنها حمایت میکنند
و در سوی دیگر ترکیه عربستان مخالفان سوریه و اسراییل که از طرف اروپا و غرب حمایت میشوند قرار دارند

در نهایت رضا پهلوی متفق این گروه خواهد شد. والی این اتفاق در مرحله سوم رخ خواهد داد. تحریمها بایستی ادامه پیدا کنند تا مردم از غرب یعنی یک دشمن خارجی در مقابل دیکتاتور داخلی حمایت کنند
اپوزیسیون ایران نیز که کاملا بیهدف و کلافه است در این مرحله بایست به دنبال
یکی از این دو گروه باشد آقای توکلی و بهنام با اعلام اینکه سایت ایران گلوبال سایت گل و بلبل است سعی کردند که بیطرفی این سایت را نشان بدهند. والی در مرحله سوم خواهیم دید که چه گروهی را انتخاب میکنند. ولی آقای ایلیار یکی دیگر از نویسندگان این سایت رسما حمایت خودش را از گروه اسلامیست اعلام نمود. نگاهی کنید به مقاله شاعر و ناسیونالیسم موجود.
به هر حال ملت ایران بایستی صبورباشد و رنگها معلوم خواهد شد. با ادامه تحریمها اکثریت ملت از غرب حمایت خواهند کرد این اتفاق در گذشته رخ داده. حمایت از اعراب و پذیرش اسلام در مقابل ساسانیان یک نمونه است.