Skip to main content

5

5
Anonymous

جناب آقای توکلی اجازه بدید نکته مهمی رو خدمت شما عرض کنم.
یکی از پروژه های عظیم وزارت اطلاعات که چند سالی است آنرا شروع کرده به انحراف کشیدن جریان مبارزه و براندازی علیه جمهوری اسلامی به جریان بحث و جدل قومیتی است به گونه ای که چه در فیس بوک چه در اینستاگرام چه در صفحات وب و غیره گروهی دو آتشه که عموما فاقد آگاهی و سواد لازم هم هستند پیدا میشوند جریان پانترکی و پانکردی و .... راه می اندازند تا بقیه میهن پرستان هم مجبور به واکنش و جواب دادن به آنها شوند به این ترتیب تمام با بیشتر زمان جوانان و مبارزین به جای موضع گیری و مبارزه و افشاگری علیه جمهوری اسلامی به بحث و جدل های قومیتی تبدیل شود و به این صورت قومیت های ایران به جون هم بیوفتند و سودش را نظام اسلامی ببرد!
این کاملا یک پروژه برنامه ریزی شده و مهندسی شده است و از نوع ادبیات و سطح اطلاعات افرادی که

جواب آنها را در ایران گلوبال میدهم تقریبا متوجه میشوم که طرف پان است یا واجایی!
جمهوری اسلامی در طی چهار دهه گذشته همواره سعی در تضعیف ملیت و ملی گرایی ایرانی داشته و این همه پان بازی ها و قومیت بازی ها و ملت سازیها هم که امروز هدفمند و با پشتوانه جمهوری اسلامی رو به رشد است نتیجه همین سیاست های نظام در جهت حفظ و بقای خود است چون ملیت و ملی گرایی بزرگترین دشمنان نظام های استبداد دینی هستند.
در استادیوم های فوتبال به راحتی به برخی جوانان فریب خورده آذربایجان اجازه داده میشه که فریاد خلیج عربی و مرگ بر فارس سر دهند و رژیم منتظره تا طرف مقابل هم مرگ بر ترک بگوید نا قند در دلش آب بشه و به سمت و سوی اهداف پلیدش این جریان رو هدایت کنه اما جوانان فارس و قومیت های وطن پرست دیگر تا کنون بسیار هوشیار بودند و از این جریان و پروژه اطلاعاتی رژیم به خوبی خودشون رو دور نگه داشتند.
به هرحال جو غالب سایت شما که البته برای ایران دوستان آگاه و با سواد فرصتی هست که به درستی بتواند به لحاظ علمی و تاریخی ریشه این پان بازی ها و قومیت گرایی های ملت ساز جعلی را بزند از سوی دیگر غلطیدن در دام و تله وزارت اطلاعات نیز هست!
از اینرو خود من همیشه سعی ام بر این بوده که به مقدار لازم و علمی و درست جوابگویی کنم و از افتادن در این تله خود داری کنم اما اهداف سایت شما رو چندان متمرکز و دارای جهت و خط مشخص نمی بینم و به نظر میرسد که خود این سایت هم تا اندازه قابل لمس و توجهی گرفتار پروژه مهندسی شده واجا گردیده.