Skip to main content

5

5
بهمن موحدی(بامدادان)

آفرین میگم به ایمان گرامی ؛ البته ایمان عزیز باید بدانند که وزارت اطلاعات بدنام آخوندی در میان صفوف پان ایرانیستها هم نفوذ کرده و متاسفانه شاهد هستیم که در برخی از رسانه های پان ایرانیستها به هموطنان شریف ترک و عرب خوزستانی ما توهین می شود و مضحکانه نقشه هایی از ایران بزرگ که مربوط به دوران هخامنشیان و ساسانیان است درج می گردد! که همۀ اینها نقشۀ وزارت اطلاعات است برای به انحراف کشاندن جریان مبارزه و براندازی علیه رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی.
رژیم جمهوری اسلامی با استفاده از تجزیه طلبان به مردم اینگونه القا نموده است که با سقوط این رژیم ، کشور تجزیه خواهد شد. این روش اطلاعات رژیم در منحرف کردن اذهان از جنایات و دزدیهایش است تا به حیات نامشروع خود ادامه دهد. برخی ازافراد فریب خورده چند بار سنگ رژیم را به سینه زده اند که بدون سپاه و رژیم اسلامی ، داعش ناموس ایران را فنا می کرد؟ -

غافل از اینکه ایجاد داعش محصول شری است که ملاخمینی و دیگر آخوندها 38 سال پیش در منطقه ایجاد نمودند و هنوز ادامه دارد.

کسانی که در برابر ستم و ظلم رژیم جمهوری اسلامی ایستاده اند ، بارها در هنگام بازجویی انگ تجزیه طلبی خورده اند. مردم هم گاهی آزادی خواهان و دمکراتها را تجزیه طلب می دانند! این یک برنامه است از سوی رژیم و اطلاعات ، تا جنبشهای آزادیخواه و برانداز را به تجزیه طلبان متصل نماید. تا می خواهیم مخالفتی کنیم ، نقدی بنویسیم و بگوییم عده ای از همین اطلاعاتی ها و اطرافیانشان در میان مردم زمزمه راه می اندازند که : « با برانداختن رژیم ، کشور تجزیه می شود! ». رژیم جمهوری اسلامی خود را بعنوان مدافع مرزهای ایران معرفی می کند و منتقدان خود را عناصر وابسته و تجزیه طلبان می خواند .
پس نتیجه می گیریم که فعالیتهای تجزیه طلبان چیزی جز کمک به دوام رژیم و آب در آسیاب ریختنش نیست .