Skip to main content

2

2
بهمن موحدی(بامدادان)

فاشیست کسی است که با افتخار شعار "مرگ برفارس" و "مرگ بر ارمنی" را سر می دهد، پس از سرنگونی رژیم ضدبشری و ضدایرانی جمهوری اسلامی، ایران گورستان فاشیستها خواهد شد، چه فاشیستهای مذهبی و چه فاشیستهای تجزیه طلب. آرزوی تجزیۀ ایران را به گور می برید. فاشیستهای تجزیه طلب با طرح این گونه سخنان میهن فروپاشانه و وطن فروشانه ، در خدمت و مزدوری جمهوری اسلامی هستند .و جمهوری اسلامی ، همواره بااشاره به خطر!!!!!؟ خائنان وطن فروش وابسته و مدّعی ملت های ایران( به جای ملّت ایران ) ستم فارس ها ( به جای ستم سراسری حکومتی ) ملت ایران را از ادامه راه دمکراسی خواهانه شان بترساند و پیوسته با به رخ کشیدن خطر !!!؟ تجزیه طلبان فاشیست، به مردم ایران تلقین نماید که : ببینید اگر جمهوری اسلامی نباشد تجزیه طلبان وابسته با کشور شما چه خواهند کرد !؟؟ بنابر این تنها نگهبان و مدافع یکپارچگی سرزمینی و تمامیت ارضی ،

جمهوری اسلامی است !!!
دشمنان قسم خوردۀ ملت ایران، رژیم جنایتکار و غارتگر جمهوری اسلامی و فاشیستهای تجزیه طلب و پانترکها می باشند .
آخوندهای حاکم بر ایران و فاشیستهای تجزیه طلب هر دو توامان و به همراهی یکدیگر و مانند دو تیغۀ یک قیچی همواره در حال بریدن و قطع کردن ، رشتۀ آزادیخواهی ، ملت ایران ، از تمامی اقوام هستند .و امروزه بیش از هر زمان به اقوام ایرانی ثابت شده که تا کجا رژیم جمهوری اسلامی و تا عمیق ترین لایه های احزاب و افراد تجزیه طلب نفوذ پیدا کرده . هموطنان از تمامی اقوام بهوش باشید و بیدار، تا مبادا قربانی بی دفاع و مظلوم تبانی و توافق میان جمهوری اسلامی و افراد و احزاب تجزیه طلب، نشوید.
یادمان باشد که هرگز شعارهای زیر را فراموش نکنیم ، زیرا که این شعارها بد جوری تجزیه طلبان وابسته و حامیان خارجی شان را نا امید می سازد و به میهن پرستان و اقوام ایرانی شهامت و دلاوری صد چندان می بخشد :
مرگ بر رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی
پاینده یکپارچگی کشور ایران
پاینده یگانگی ملت ایران
درود بر اقوام ایران
بی اثر باد تلاش های شوم تجزیه طلبان وابسته
نابود باد تفکرات پان ترکیستی