Skip to main content

5

5
Anonymous

جناب آقای آلتین اتفاقا من خیلی استقبال میکردم اگر نظری از شما حذف نمیشد و تمام نظرات حاوی توهین ها و حرفهای شما انتشار پیدا میکرد چرا که امثال شما هرچی بیشتر حرف بزنند بیشتر برای مردم ایران دوست آذربایجان ( سرزمین شمس و زرتشت، سرزمین سردار ملی و سالار ملی ) شناخته میشوند اما وقتی شما صحبت ازعیران میکنید که چند پاره میشود و تجزیه میشود و ..... اصولا ما نمی دانیم عیران کجاست و چی هست که کارش به تجزیه و فروپاشی بکشد یا نکشد اما اگر منظورتان سرزمین تاریخی و میهنی ما ایران است ( که دوست ندارید سر به تنش باشد ) باید خدمت مستاصل و( کاسه چه کنم دست گرفته تجزیه طلبانی ) امثال شما عرض کنم که ایران یک تاریخ و حقیقت محض در نقشه جغرافیای جهان است و اتفاقا این سرزمین تاریخی از ملل و ملیت های مختلف هم تشکیل نشده بلکه در طول تاریخ ملت ایران از قومیت های خودش مانند

لر و بختیاری و گیلک و مازنی و آذربایجانی و کرد و خراسانی و ..... تشکیل شده و اون چیزی که تمام شده افکار فاشیستی تجزیه طلبانی است که میخواهند از یک قوم ملت بسازند، از یک کشور تاریخی خاک دزدی کنند، یک ملت تک ساخت و تک زبانه و فاقد قومیت درست کنند و اسم این سرقت و جعل آشکار را هم بگذارند حق تعیین سرنوشت و بعد به دیگران هم بگویند فاشیست! آیا از این اهداف و افکاری که شما در پی آن هستید چیزی فاشیستی تر هم وجود داره؟!
اینکه شما واجایی هستید یا نه فرق چندانی نمی کند حتما که نباید استخدام واجا باشید چون دقیقا همون حرفها رو میزنید و همون راه رو میروید با این تفاوت که یک واجایی حقوق میگیره اما شما مفت مفت به جمهوری اسلامی خدمت میکنید!