Skip to main content

ص

ص
ALTIN

جناب توکلی؛ اینهم کامنت پاستوریزه و هموژنیزه شده طبق سفارش شما که به خاطر آنکه اتهامات آن کاربر بدون پاسخ نماند دوباره ارسال می‌نمایم! امیدوارم که بتوانید نگاه عادلانه را بین همه‌ی کاربران سایت نگه دارید.
____________________

{کاربر ایمان!}

اگر به دلیل بیداری ملی ملت‌های غیر ف-ا-ر-س عیران؛ لرزه بر اندام امثال شما نیفتاده و در واقع استیصال و واهمه از فروپاشی عیران ف-ا-ر-س-ی تمام وجودتان را فرا نگرفته بود اکنون اینجا اینقدر زور نمی‌زدید که ملت‌های غیر ف-ا-ر-س را در زندان عیران نگه دارید. نیک می‌دانیم که دلیل اینهمه توهم‌پراکنی‌تان صرفاً حذف فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی می‌باشد چرا که قشنگ متوجه شده‌اید که به دلیل بیداری ملی در عیران عمر حکومت ف-ا-ر-س-ی در عیران در حال به سر آمدن است و رژیم جنایتکار جمهوری عسلامی فعلاً به زور چماق مانع از فروپاشی آن می‌شود

"عیران" دقیقاً 82 سال سابقه دارد. قبل از سال 1313 شمسی هیچ اسمی از "عیران" در میان نبوده است و فقط به زور چماق رضا میرپنج سوادکوهی این نام جعلی بر ملت‌های غیر ف-ا-ر-س تحمیل شده است. کل تاریخ عیران جعلیست نامش پیشکش!

***
امثال شما تصور می‌نمایند که ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی، شب خوابیده و صبح بیدار شده‌ و دیده‌ایم که فعال ملی شده‌ایم غافل از اینکه ما محصول حکومت فاشیستی در عیرانِ ف-ا-ر-س-ی هستیم. آن راهی که امثال شما روزانه نرفته‌اند خیلی از ما فعالان حرکت ملی تورک آزربایجان جنوبی شبانه پیموده‌ایم و عیران ف-ا-ر-س-ی را به خوبی می‌شناسیم و تلخی‌های سلطه‌ی فاشیسم ف-ا-ر-س را با تمام وجودمان چشیده‌ایم و می‌دانیم آبشخور فکری امثال شما از کجاست بنابراین اصلاً تصور ننمایید با 4 تا حرف بی‌سر و ته امثال شما از راه «استقلال‌طلبی» خود برخواهیم گشت. استقلال و آزادی خواسته‌ی همه‌ی ملت‌ها می‌باشد و ملت تورک ما هم از قاعده مستثنا نیست.

***
بجای توهم‌پراکنی بهتر است به جایگاه فارسستان در عیرانِ فردا بیندیشید که شاید در کویر هم جایی برایش نباشد