Skip to main content

4

4
Anonymous

جناب توکلی شما چرا این قدر سوال دارید ؟ سوالاتتان کی تمام میشود تا انشا ء الله ما هم یک سوال از شما بپرسیم ؟ شما مقاله ای منتشر کرده اید از خانمی یا آقایی به نام کیمیا خاوری که ادعا شده واکنشهای ایرج مصداقی به خاطر بیماری روانی است و اصالت ندارد . شما تا همین جا مجرم هستید . من هم بیایم مقاله ای منتشر کنم و بگویم کیانوش توکلی سرطان دارد و واکنشهایش به خاطر قرصهای مخدر بسیار نیرومندی است که مصرف میکند . به حرکت دستش توجه کنید , به پرش پلک چشمش دقت کنید و.... و با این حرف حتی زندگی شخصی شما را هم دستخوش بحران کنم . همسر و فرزندانتنان را به نگرانی بیندازم بعد هم بگویم : خب کاری ندارد آقای توکلی مقاله بنویسد ثابت کند سرطان ندارد . ما به دموکراسی پای بندیم . این یک مغالطه است آقای توکلی .(مغالطه طلب برهان ) ) اتهامی به فردی بزن و ازاو بخواه ثابت کند که چنین نیست . . حالا این وسط اعتماد مردم از

از او سلب شد یا آبرویش رفت یا خسارت دید مهم نیست . خسته نباشید جناب توکلی . این است نتیجه 67 سال عمر شما و 20 سال روزنامه نگاری و 37 سال فعالیت سیاسی ؟


یک غلط املایی هم دارید : ایرج مصداقی موضوع جاسوس یابی را " لوس " نکرده . و نمی تواند هم لوس کند چون معمولا بچه 3-2 ساله را لوس میکنند . احتمالا منظورتان " لوث " بوده .

فرموده اید در جهان امروز جاسوس بازی فایده ای ندارد . خیلی ممنون . لطفا این را به اطلاع سازمان سیا هم برسانید تا به گفته اسنودن فقط 52 میلیارد دلار در سال 2013 خرج " جاسوس بازی " نکنند .

ظاهرا به مغلطه کردن علاقه زیادی دارید جناب توکلی .دست کم اسم این مغالطه هایی را که میکنید و نشانه عاجز بودن شما از بحث منطقی است یاد بگیرید . گرچه به گفته خودتان 3-2 دیگر بیشتر فعال نیستید و الان برای یاد گیری خیلی دیر شده فرموده اید " ایا براستی کسی ویا کسانی بجز ماموران اطلاعاتی کشورها ، حوصله نشستن برنامه با یک دوربین و یک سخنران رتا پایان برنامه راا دارند "

اسم این یکی " مسموم کردن سرچشمه " است .نسبت دادن یک صفت منفی به مخالفان ادعا . به آنهایی که ویدیوها را نگاه میکنند تهمت بزن تا کسی جرات نکند بگوید بله من نگاه میکنم . مامور اطلاعاتی هم نیستم . گرچه هم وبسایت شما و هم برنامه های ایرج مصداقی را ماموران اطلاعاتی هم می بینند .

مغالطه توسل به شخص : نقد شخصیت گوینده به جای سخنانش :مصداقی لبخند نمیزند ( پس لابد حرفهایش اشتباه است ! ) عبوس است – جیغ و داد میکند - نمیتواند بیننده را با خود همراه کند ( پس تو از چی ناراحتی ؟ از کسی که بیننده نداره ناراحتی ؟ )

در پایان پرسیده اید آیا بیننده از خودش نمیپرسد اینها با صدا و سیمای جمهوری اسلامی چه فرقی دارند ؟ نخیر نمی پرسد بلکه از خودش میپرسد بعضیها که 37 سال سابقه فعالیت سیاسی دارند و 20 سال است روزنامه نگارند و 67 سال عمر دارند در این مدت چه یاد گرفته اند و واقعا اینها میخواستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند ؟