Skip to main content

4

4
کیانوش توکلی

جناب نا شناس گرامی1-، بنده فقط، سوالآتی را طرح نکرده ام بلکه صبورانه تلاش کرده ا م که گفتمان مورد نظر خود را بجای دیسکورس «جاسوس بازی» مصداقی طرح کنم و گفتم؛ دردنیای امروز، هکر ها ، جاسوسان واقعی عصر دیجیتال هستند(طبیعتا هکرها ؛ اطلاعات را به سازمان های اطلاعاتی کشورها از جمله ایران می فروشند .آنان قاردند از اتاق خواب شما عکس و صدا ضبط کنند) 2-مقاله خانم کیمیا خاوری 2 سال پیش منتشر شد . نویسنده فرد شناخته شده ای است. همانطور که مصداقی بخود ش حق می دهد که نسبت به همه کسانی مرید اونیستند, پرخاش کند و در مقابل نقد بلافاصله طرف را وزورات اطلاعاتی می نامد ، این خانم هم دو گزینه برای تفسیر مصداقی ارائه کرد . اگر من بجای ایرج بودم . آن مقاله را نقد می کردم . همانطور که من دارم در این چند روز نسبت به ادعای مصداقی ، سعید بهبانی و مهدی اصلامی طرح کنم و این نوشتن ها ادامه خواهد داشت.

براین نظرم با مصداقی بایستی مثل خودش برخورد کرد. او خانواده های زیادی را غم دار کرد . مصداقی شکنجه گر را ازاد گذاشت و به جان شکنجه شدگان افتاد و در واقع نقش جلادان زندانیان سیاسی را در بیرون ادامه داد . اواگر در زندان مقاوت رادیکال می کرد ؛ حالا زنده نبود در حالی که جمهوری اسلامی 90 درصد رهبران حزب توده که تماما از جمهوری اسلامی دفاع می کرد را در زندان کشت .
بنده عملا با هر طرز فکری که داشتم 37 سال در مقابل جمهروی اسلامی زندگی کردم (خطای سیاسی داشتم همانگونه که مصداقی هم داشت) اما او ذره ای شرافت اخلاقی ندارد ومرا را به وزر ات اطلاعات وصل می کند.
3- بعید است ؛ تعداد زیادی از اول تا آخر کلیب را دیده باشند ،حدس و گمانم بر اساس زمان طولانی کلیب ( مدت 2 و نیم ساعته یک دوربین یک سخنران) بسیار خسته کننده است بعلاوه بررسی کامنت ها و تعداد لایک های مثبت و منفی این موضوع را به اثبات می رساند. اما کلیب " رودست" امید دانا بیش از هزار کامنت دارد و متمرکز و مرتبط به موضوع بحث است .
اغلب سایت های مطرح و فعال توسط اطلاعاتی رصد اونلاین می شوند.آنان در مورد اطلاعات ایرج مصداقی بسیار حساس اند، چون وقتی ایرج عصبانی می شود، اطلاعات زیادی را پس می دهد.
سخنوری هتر است ، مصداقی این هنر را دارد منتها از نوع انقلابی و آخوندی اش، نگاه کنید به ژست های انقلابی و پرخاشگانه اش.....در پایان، می خواستم ازت بپرسم نظر خودت به این ویدیو کلیب ایرج مصداقی چیست؟ اگر یکی از مریدان او نباشی . در ضمن بنده ؛ سال 52 به زندان افتاد و از آن روز 43 سال است که بطور حرفه کار سیاسی کرده ام و سرشار از تجاربم .