Skip to main content

{کاربر ایمان!}

{کاربر ایمان!}
ALTIN

{کاربر ایمان!}

بیسوادی محض در کامنت‌های تو پیداست مثل طوطی کلمات کلیشه‌ای مانند «عیران تک‌ملتی، تک‌زبانی و تک قومیتی» را تکرار می‌کنی اگر این کلمات شکمی از امثال تو گرفته شود به غیر از بوق زدن چیزی در چنته ندارید که با به رخ کشیدن بیسوادی محض‌تان خود را مضحکه‌ی عام و خاص نمایید.

همانگونه که نوشتم عیران فقط <82> سال سابقه دارد قبل از آن اسم این جغرافیا «ممالک محروسه‌ی قاجار» بوده است. در خصوص نام «عیران» حتی یک تکه سنگ هم درتاریخ وجود ندارد هر چه هست توهمات متوهمانی مانند توست اما با توهم‌پراکنی بیسوادان نژادپرست برای عیران خیالی‌ تاریخ جعلی درست نمی‌شود.

باز هم تأکید می‌نمایم با سقوط رژیم جمهوری عصلامی، نسخه‌ی عیران ف-ا-ر-س-ی نیز در هم پیچیده خواهد شد و موقعی که بیسوادان نژادپرست مانند تو در توهم عیران خیالی‌شان غوطه‌ور هستند با بالکانیزه شدن آن سراسیمه از خواب هپروت خواهند پرید.

اگر تاج عاریه‌ای پادشاهی عیران با توطئه‌ی انگلیسی‌ها بر سر رضا میرپنج سوادکوهی، نگهبان اصطبل سفارت هلند گذاشته نمی‌شد اکنون قومک نزادپرستی به نام «ف-ا-ر-س» وجود نداشت که زبانک ف-ا-ر-س-ی را بر ملت‌های غیر ف-ا-ر-س عیران تحمیل نموده و باستان‌پرستان سرگشته‌ای مانند تو برای دفاع از عیران خیالی‌شان بر شکمشان بکوبند.

برای من هیچگونه اهمیتی ندارد که شما گیلک و یا منتسب به فلان منطقه‌ی کویری ف-ا-ر-س نشین هستید چون نژادپرستانی مانند تو را نه به چشم هم‌کشوری بلکه به چشم دشمن بشریت می‌بینم.

لطفاً با ریاکاری در کنار اسم من کلمه‌ی "گرامی" را به کار نبرید چون هیچگونه احترامی به نژادپرستانی مانند تو قائل نیستم.