Skip to main content

توهینها ، دروغها ، انکار و

توهینها ، دروغها ، انکار و
Anonymous

توهینها ، دروغها ، انکار و تحریف واقعیتها همه‌ فدای شرف امضاء کنندگان این بیانییه‌ و همه‌ مرکزگراهایی که‌ در این مدت از هیچ گونه‌ حمله‌ و توهین و افترایی نسبت به‌ جنبش مبارزاتی کردها در ایران و عراق و ... ابا نکردند ! ، اما بنده‌ فرض را بر درستی نظرات شماها میگیرم ، و دروغکی هم که‌ باشد میگم قبول و هرچه‌ شما گفتین عین واقعیت است و در درستیش شکی نیست و روسیاهی هم برای منکر راستیها و واقعیتها . اما یک پرسش میمونه‌ و دلم میخواد جوابشو بشنوم : اگر شماها دروغگو نیستید و چیزایی را که‌ میگید خود قبول دارید پس چرا از این توافقنامه‌ میترسید و دنیارا سراغ موش میبینید؟ اگر ملیتهای ایران ترک ، کرد ، بلوچ ، عرب ، ترکمن ، قشقایی ، لر و ... تا این اندازه‌ ایراندوست هستند ، پس چه‌ دلیلی دارد که‌ از نام رفراندوم در میان ملیتها چنین به‌ داد فریاد میپردازید که‌ کم مونده‌ تا گوش فلک را هم کر کنید؟ مگر نه‌

اینست که‌ کردها دل در گرو ایران دارند ، پس واسه‌ چی در مقابل توافقنامه‌ دو حزبی که‌ به‌ قول شماها نه‌ دارای نفوذ و هوادار هستند و نه‌ دارای مشروعیت در میان کردها ، ایچنین ترس برتونداشته‌ و برای عقب نماندن از قافله‌ در محکوم کردن این اقدام احزاب مذکور از هم سبقت میگیرد و برای کم نیاوردن از هیچ دروغ و توهینی هم ابا نمیکنید؟ آیا به‌ نظر شما مردم کرد نظرات شما را قبول دارند؟ آیا بنظر شما این گفته‌ها و نظرات همه‌ جوره‌ و رنگانگ چپ و راست و سلطنت طلب و اسلامی و ... ایرانیهای مرکزگرا ، نزد مردم کردستان موجب طرح این پرسش نخواهد شد : اگر شما راست میگوید اجازه‌ بدهید در کردستان و تمامی مناطقی که‌ به‌ ملیتها تعلق دارد رفراندومی برگزار شود تا بعد از آن ما هم بتوانیم فریاد بزنیم که‌ روسیاه‌ شود هر آنکه‌ دروغ گفت ؟
راستی یه‌ سفارش به‌ مخالفین (به‌ ظاهر توافقنامه‌ و در اصل حقوق ملیتها در ایران) : برای این جور موارد و مشروعیت بخشیدن به‌ خودتان ، حد اقل از چهره‌های یکم مثبت کرد استفاده‌ کنید . تصور نمیکنم هیچ کردی احسان هوشمند و هم نظرانشان را نشناسند !!.