Skip to main content

با این توضیح که بنده یک تورک

با این توضیح که بنده یک تورک
Anonymous

با این توضیح که بنده یک تورک هستم و آرزوی من استقلال و یا خودمختاری(بنا بر خواست ملتم) برای جمعیت های تورک ایرانی می باشد و نیز بنده واقعا نمی دانم شما قبلا عقایدتان چه بوده، ما هرچه که هست بنده عقاید شما را مطابق با موازین حقوق بشری و خواسته های ملیت های ایرانی و نیز آرمان های شخصی خود می دانم

مطالب شما و نیز اظهارنظر دیگران را می خوانم. بدون اغراق بگویم که ملت کورد باید به شما افتخار کند. وای به روز و حال فرهنگ و زبان و آینده ملت کورد که امثال شما از این مردم دور بیفتید و این عده امضا کننده بخواهند در لباس کورد و تورک و .... به مردم خود خیانت کنند. کسانی که در مخالفت با شما اظهار نظر می کنند تنها تخصص شان منحرف کردن ذهن خواننده از منظور اصلی است. ببینید که چگونه تورک و عرب و عثمانی و آسوری و ارمنی را قاطی بحث میکنند؟ چگونه است که موضوع شهران ناظری را یک کلاغ چهل کلاغ تعریف میکنند تا حس بدبینی به خواننده منتقل شود.
خائنین به حرکت های ملی در تمام جوامع وجود دارند. شناسایی آنها از روی نظرات و اعمالشان امروزه با رشد آگاهی در بین عموم مردم چندان دشوار نیست و این عده هیچ جایگاهی در بین مردم ندارند. چه بخواهد یک نماینده تورک و کورد و تالشی در مجلس باشد از مناطق تورک و کرد نشین و تالشی و ... ، چه بخواهد یک بازاری و بزاز باشد . برایتان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.