Skip to main content

ایرانی

ایرانی
Anonymous

ایرانی

این را هم اضافه کنم که فرهنگ و زبانهای کردی بخش غنی از هویت ایرانیست و تمامی ایرانیان آن را دوست داردند چنانکه از کامکار و شهرام ناظری ...

این را هم اضافه کنم که فرهنگ و زبانهای کردی بخش غنی از هویت ایرانیست و تمامی ایرانیان آن را دوست داردند چنانکه از کامکار و شهرام ناظری استقبال میشود. تنها کسانی که دوست دارند کردها را تجزیه طلب نشان دهند پانترکیستها هستند و برای همین از دعوا بین بخشی از ایرانیان (کردها) و سایر ایرانی-تباران پشتیبانی میکنند و گاهی با نامهای جعلی به آ، دامن میزنند. میدانند که یک ایران قوی میتواند کردهای ترکیه(و تالشهای ایرانی آران) را آزاد کند و هردو طرف مرز ایران و ترکیه کردنشین است (استان آترپاتکان مکری یا همان آذربایجان غربی اغلب کردنشین است) و دیگر هیچ پیوندی بین ارباب و نوکر نخواهد ماند. در کشور ایران هم حدود 80+ یعنی 64 ملیون نفر به یکی از زبانهای ایرانی مانند کردی/فارسی/تالشی/لری..صحبت میکنند که همه مال یک قوم واحد است. بنابراین تنها کسانی که دوست دارند بین کردها جنگ باشد یا بین کردها و سایر ایرانی-تباران جنگ باشد, پانترکیستها هستند. نادانها حتی فکر میکنند لرها که از اقوام اصیل ایرانی و پارسی هستند طرفدارشان هستند!

شما تنها کافیست به نقشه پانترکیستها نگاه کنید.. از مهاباد و گروس تا بندرانزلی و تالش تا همدان و قزویمن که هیچکدام تزکنشین نیستند را ادعا میکنند. دوستان پس بهوش باشید زیرا تنها کشوری و قومی که در جهان دنبال نابودی کردهای ایرانی-تبار بوده است همان ترکیه و اقوام پانترکیست هستند (نتیجه آن نابودی کردها در آران ..)

احزاب کومله/حزب دموکرات هم مال دوران چپ هستند که امروز دیگر پایگاه اجتماعی چندانی ندارد. ناتیونالیسم کردی(بخشی از ایرانیان) یا حتی همان پانکردیسم میتواند با ناتیونالیسم فراشمول ایرانی سازگاری کند..تنها اگر احساساتی نباشیم این نکته عیان میشود.