Skip to main content

جناب آقای ایرانی

جناب آقای ایرانی
Anonymous

جناب آقای ایرانی
با سلام با تشکر از نوشته های خوبتان، خواستم از شما درخواست کنم وقتتان را چندان در راه پاسخ دادن به افرادی همچون ایرانی و ... تلف نکنید. بنده با چند بار مطالعه آثار شما، خط فکری شما را دقیقان منطبق بر موازین پیشرفته حقوق بشری( نه موازین عقب مانده پان فارسی)یافتم و

به شدت نیز از مواضع احزاب کردی ایرانی دفاع می کنم. با نظری به نظرات اشخاصی مانند ایرانی در بالا متوجه می شویم که ایشان به شدت در فکر منحرف کردن بحث هستند! کافی است توجه کنید که حدود 99% نوشته های ایشان در خصوص ترکیه و عثمانی و عرب و پان ترکیسم و.. است. در حالای که غم و غصه ما ایران است ایشان فقط بحث را به مسائل ترکیه و آذربایجان و ... می کشانند. هر چند دست امثال ایشان برای احزاب تورکی رو است مطمئنم که احزاب کردی نیز مدتهاست این دوز و کلک راسیسم فارس را می شناسند.بنده به دلایلی مدت مدیدی در ترکیه زندگی کرده ام و نیز در ایران نیز جزء ملیتهایی هستم که تحت تبعیض شدید مذهبی و ملی بوده ام.به صراحت عرض کنم که دشمن مشترک اولا انسانیت و ثانیا آزادی در ایران همین راسیست های فارس هستند! نکته ای را خدمت امثال ایرانی ذکر کنم : کوردها در ترکیه تحت ستم هستند کسی منکر نیست اما دولت ترکیه درگیر گروهک تروریستی پ کاکا شده، و در آن سو ولی در جهت احقاق حقوق کوردها در حال تلاش است. دولت ترکیه به دنبال عبدالاه اوجالان رفت و او را دستگیر کرد و حتی حاضر شده با پ کاکا مذاکره کند اما دولت ایران با نیرنگ سران کورد را به میز مذاکره کشاند و در همان جا با گلوله تنفنگ جوابشان را داد و مذاکره کرد!
بنده خود از این که از سوی امثال ایرانی به پان تورک بودن متهم شوم بر خود میبالم، چون فهیمده ام که کلمه تورک لرزه بر اندام امثال ایشان انداخته. در ایران فدرال اینده من و شما صاحب حقوق خود خواهیم بود. ملت های کورد و تورک و لر و عرب و بلچ و تالشی و ... از این که در یک کشور رنگارنگ با حقوق خود زندگی میکنند خوشحال خواهند بود اما من یکی حاضر نیستم که حتی ثانیه ای امثال پان فارسی مانند آقای ایرانی را تحمل کنم.
با ارزوی موفقیت برای شما و همفکرانتان