Skip to main content

کاک ناصر عزیز:

کاک ناصر عزیز:
Anonymous

کاک ناصر عزیز:

درود بر شما، افتخار میکنم که‌ هموطن و همزبانی با این آگاهی و شعور سیاسی بالا، با ایمان و اراده‌ی راسخ از مطالبات برحق، دمکراتیک و انسانی ملتش در مقابل توطئه‌ و ترفندهای دشمن دفاع میکند. با نوشتن این جوابیه‌تان به‌ " بیانیه کردها در محکوم کردن تحرکات اختلاف افکنانه " پته‌شان را به‌ آب انداخته‌ای و بیش از پیش ماهیت و اهداف امضاءکنندگان را برملاء کرده‌اید.

کاک ناصر عزیز:

درود بر شما، افتخار میکنم که‌ هموطن و همزبانی با این آگاهی و شعور سیاسی بالا، با ایمان و اراده‌ی راسخ از مطالبات برحق، دمکراتیک و انسانی ملتش در مقابل توطئه‌ و ترفندهای دشمن دفاع میکند.
با نوشتن این جوابیه‌تان به‌ " بیانیه کردها در محکوم کردن تحرکات اختلاف افکنانه " پته‌شان را به‌ آب انداخته‌ی و بیش از پیش ماهیت و اهداف امضاءکنندگان را برملاء کرده‌اید
به‌ نظر من وقتتان بسی از آن گرانبهاتر است که‌ آن را صرف جواب دادن به‌ عده‌ایی معلوم الحال بکنید که‌ چیزی برای گفتن ندارند بجز به‌ حاشیه‌کشاندن مطلب و معرکه‌گیری کردن.
دو کامنت نویس با یک ادبیات اگر خاطرتان باشد همان سرباز بی نام و نشان امام زمانی است که‌ در یکی از سایتهای کردی 2سال پیش با شما ماراتن کامنت نویسی میکرد که‌ در خاتمه‌ مچش را گرفتی و افشایش کردی.