Skip to main content

کابوس سرنگونی، وحشت و جنون

کابوس سرنگونی، وحشت و جنون
Anonymous

کابوس سرنگونی، وحشت و جنون ارتجاع و پاسخ سخنگوی مجاهدين در اسلو
بخشی از زوزه رسانه های آخوندی:
منافقين اربابان خود را مجبور کردند تا از ليست در بياورند................

در حال حاضر اين گروهک مأموريت پيدا کرده اند با ساير گروه های تروريستی در سوريه حضور پيدا کنند. جالب اين جاست که اين گروهک ابتدا مأموريت را پذيرفته و وارد سوريه شدند و بعد از ليست خارج شدند.

امروز چه اتفاقی افتاده، اين گروهک چه توبه نامه يی نوشته است که شما اين گروهک را از ليست گروه های تروريستی خارج کرديد؟

اين گروهک حتی به صورت لفظی نيز از اقدامات گذشته خود اعلام برائت نکرد. اگر يک اعلام برائت ساده نيز وجود داشت، شما می توانستيد اين برداشت را انجام دهيد، اما واقعيت اين است که اين گروهک هم چنان بر مواضع گذشته خود اصرار دارد.

چرا در اين مدت آنها از گذشته خود اعلام برائت نکرده اند، اگر يک قوه عاقله يی در دولت آمريکا وجود داشت، گروهک منافقين را با اين سابقه از ليست خارج نمی کرد.

مأموريت آمريکا يک جنگ تمام عيار عليه سوريه است. اين گروهک می تواند از تجربه هشت ساله جنگ و تسلط به امور نظامی در جهت خدمت به منافع آمريکا بهره بگيرد، اين گروهک از مرز عراق وارد سوريه شده است. مصاديق زيادی هم وجود دارد که به خاطر ايرانی بودن و تسلط به زبان فارسی خود را نيروهای نظامی ايرانی معرفی کردند. با اين هدف وارد سوريه شدند تا بتوانند عمليات روانی عليه نظام جمهوری اسلامی ايران، ايجاد کرده و اعلام کنند که ايرانيها در سوريه دخالت نظامی دارند.

مأموريت ديگری که آمريکاييها به گروهک منافقين دادند، حضور در جنگ اقتصادی است. همچنين تلاش دارند تا قبل از برگزاری انتخابات 92 بتوانند از اين گروهک استفاده کند. خروج منافقين از ليست بزرگترين خطای استراتژيک آمريکاييها بود. آنها می توانستند هم چنان امتيازات سابق را در اختيار اين گروهک قرار بدهند.

اين گروهک قبلاً کمک مالی از دولت آمريکا در حد250ميليون دلار دريافت کرده است همچنين برای تک تک اعضا حقوق سنگينی تعيين کرده اند. اگر به لحاظ مالی هم چنان آمريکا به منافقين کمک می کردند، اما آنها را از ليست در نمی آوردند، حداقل حيثيت و اعتبار آمريکا فرو نمی ريخت. البته منافقين اربابان خود را به دليل خوش خدمتی مجبور کردند، تا از ليست در بياورند.

اين افراد تجربه بسيار خوبی در حوزه سوريه دارند. به خوبی می توانند در مجموعه ها نفوذ کنند. امکان دارد که اقدامات تروريستی تشديد شود، به همين دليل بايد هوشياری بيشتری داشت. پيش بينی ما اين است که در حوزه سوريه نقش آنها پر رنگ خواهد بود.

می خواهند اين افراد را در نقش استادی و آموزش به کار بگيرند تا ساير نيروهای تروريستی را در کشورهای تازه انقلاب کرده آموزش بدهند تا بتوانند نقش آفرينی کنند. اين کار نيازمند افراد توانمند است. اتفاقاً انسان هر چقدر با تجربه تر و کارکشته تر باشد بهتر می تواند از عهده اين کار بر آيد.
قطعاً آمريکا نيازمند وجود گروهکی مانند سازمان منافقين است که در ساير کشورها هم شکل بگيرد تا همانند مقابله يی که با جمهوری اسلامی ايران داشته اند عليه آرمانهای انقلابهای تازه جان گرفته، فعاليت کنند.
منافقين در تربيت گروه های مخالف با ايفای نقش راهبری و استادی و هدايت می توانند به آمريکاييها ياری برسانند. اين کار نيازمند انسانهای کارکشته است. آمريکاييها روی اين مسأله سرمايه گذاری کرده اند تا بتوانند از تجربه سی و چند سال جنايات اين گروهک در ساير کشورها استفاده کنند.

سرپاسدار دژخيم علی نوری از جانب سپاه پاسداران ارتجاع اين مطالب را در روزنامه قدس آخوندی اعلام کرده و در مقدمه افزو ده است: سازمان مجاهدين خلق ايران معروف به منافقين به دليل جنايات زيادی که در حق ملت ايران مرتکب شده است همواره موارد توجه گروه های ذينفع نظام قرار گرفته است. به همين دليل سپاه نيز همواره فعاليتهای اين گروهک تروريستی را رصد می کند. دولت ايران از مدتها پيش متوجه شده بود که آمريکاييها يک منطق ثابت و واحد در برابر اين گروهک ندارند. آمريکا هر زمانی که از اقدامات اين سازمان منتفع می شد، از اين سازمان حمايت می کرد. در جنگ هشت ساله که منافقين با صدام همکاری می کردند، مورد حمايت دولت آمريکا قرار گرفتند. اين حمايت در سالهای 60 و 61 نيز مشاهده می شود. زمانی که آنها دست به جنايات وسيع و گسترده زدند و مناطق زيادی را منفجر و نزديک به 12هزار نفر تا 16هزار نفر از ما را شهيد کردند. اين گروهک با اقدامات تروريستی نزديک به 200تن از دولتمردان را به شهادت رساندند. آنها با ترور مقام معظم رهبری، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر رياست جمهوری و به شهادت رساندن شهيدان رجايی و با هنر و تعداد زيادی از مسئولان و شهدای محراب کارنامه بسيار سياهی از خود بر جای گذاشتند دولت آمريکا بعد از تصرف پادگان اشرف به اين نکته پی بردند که در حال حاضر بهترين فرصت است که سازماندهی مجددی در مورد اين گروهک داشته باشند و بتوانند در مأموريتهای پيش رو از اين سازمان استفاده کنند. آنطور که ما اطلاع داريم، در حال حاضر اين گروهک مأموريت پيدا کرده اند تا همراه با ساير گروه های تروريستی در سوريه حضور پيدا کنند.


سخنگوی مجاهدين در اسلو درباره ترس و وحشت بيکران ولی فقيه ارتجاع و پاسدارانش از لغو برچسب ارتجاعی و استعماری گفت: پيش لرزه های سرنگونی نظام جهل و جنايت در لابلای تمام ياوه گوييهای سپاه پاسداران ارتجاع محسوس و مشهود است و شايان پاسخگويی نيست، جز اين که بگوييم اين هنوز از نتايج سحر است. و باش تا ارتش بزرگ آزادی ملت ايران بند از بند رژيم پليد ولايت بگسلد.

سخنگوی مجاهدين افزود: تنها در مورد سوريه و نبرد آزاديبخش در اين کشور عليه متحدان و دست نشاندگان و پاسداران ارتجاع، به صراحت بايد خاطرنشان کرد که مجاهدين در هر زمان برای به اوج رساندن نبرد آزا ديبخش در سوريه و کمک به خلق برادرشان به ارتش آزادی سوريه آمادگی داشته و دارند. آن قدر که اگر خامنه ای و مالکی و شرکای آنها که تحت نام ملل متحد عمل می کنند ممانعت نکنند همين امروز تمامی مجاهدان اشرف و ليبرتی نيز آمادگی دارند با صرف نظر کردن از تمامی داراييها و اموالشان به کمک ارتش آزادی سوريه بشتابند.
مجاهدين هم چنان که قهرمانان اشرف بارها اعلام کرده اند، نه در فکر کشور ثالث و رابع بلکه در هر کجا و در هر زمان و در هر شرايطی در جنگ و ستيز با رژيم پليد آخوندی و در مقابله با صدور ارتجاع و تروريسم از جانب اين رژيم هستند. مناسبات برادرانه ارتش آزادی سوريه با مجاهدين و ارتش آزاديبخش ملی ايران نيز بر کسی پوشيده نيست.

گزيده ای از مواضع شخصيتهای سوری در حمايت از مجاهدين:
شيخ عبدالله ثامر الملحم، عضو شورای ملی سوريه
از اين تريبون گرامی برای شما و برای هر انسان آزاده ای در جهان شهر حمص سرکوب شده را به عنوان شهر خواهر قرارگاه اشرف مجروح اعلام می کنم.
الله اکبر الله اکبر الله اکبر و سربلندی برای خداست.

-سرتيپ عدنان نورس سلو، از فرماندهان شورای عالی ارتش آزادی سوريه
خواهرمحترم، مريم رجوی،
حاضران در کنفرانس،
از طرف ميليونها سوری برخاسته در خاک کشورم به شما دورد می فرستم. دور نيست روزی که بتوانيم در سوريه آزاد با هم ديدار کنيم. دشمن ما يکی است و دردهايمان نيز مشترک است
ظلم و کشتار و سرکوب و آوارگی که حاصل همدستی دو رژيم کينه توز است، يعنی رژيم جنايتکار حاکم در دمشق و آخوندهای عمامه به سر تهران، رژيمی که در حال حاضر دست به کشتار هزاران تن از مردم سوريه می زند… دستان شما را می فشاريم و برايتان در مبارزه برحقتان عليه رژيم استبدادی حاکم بر ايران آرزوی موفقيت داريم و با شما تا برقراری يک دولت آزاد و مستقل و برابر در ايران، همراه خواهيم بود.

-سرهنگ مالک الکردی، از فرماندهان ارتش آزادی سوريه در حلب
برادران گرامی،
در اين جلسه که برادران اعضای مجاهدين خلق حضور دارند آنها با ظلم و سرکوب رژيم سرکوبگر ايران مبارزه کرده اند، خيلی روشن است و ما به درد و رنجی که بر آنها وارد آمده آگاهيم ما احساس می کنيم که اين غربت و دوری از وطن برای آنها تلخ و سنگين است. ما ارزش اين جهاد آنها را درک می کنيم. به خصوص که ما زنان مبارز را در کنار مردان در صفوف رزم بر روی تانک و در پشت توپ و دست بر ماشه تفنگ می بينيم. شما الگويی از فداکاری و از خودگذشتگی برای رسيدن به آزادی ارائه کرده ايد. مردم سوريه هميشه با شما بوده و امروز به نام مردم به شما قول می دهم که خانه های مردم سوريه و قلبهايشان به روی شما باز است و انشاءالله روزهای اندکی بيشتر به پيروزی ظفرمند بر اين رژيم باقی نمانده است و پس از آن ما دست به دست شما خواهيم داد برای رسيدن به آزادی خودتان و آزادی مظلومين در همه جا.

سرهنگ رياض الاسد فرمانده ارتش آزادی سوريه
از طرف خودم و مردم سوريه به خواهر مريم درود می فرستم و از او سپاسگزاری می کنم. ما برای او احترام خاصی قائليم و به او افتخار می کنيم. او سمبل و رمز مقاومت مردم ايران به طور خاص و مردم منطقه به طور عام است. ما از تلاشهايشان بسيار قدردانی می کنيم. ما به اين سازمان و به طور خاص به خواهر مريم می گوييم آرزوهايمان اين است که انقلاب مردم ايران در آينده يی بسيار نزديک پيروز شود. و به ايشان تأکيد می کنيم که تضعيف و سرنگونی رژيم سوريه، تأثير بسيار زيادی بر رژيم ايران خواهد داشت. و اين رژيم را ضعيف تر خواهد کرد. اين بزرگترين کمکی است که ما اکنون می توانيم به شما در اين مسير تقديم کنيم و به شما کمک کنيم و به شما می گوييم که شما چهره آينده هستيد و شما رهبر آينده هستيد. آرزو می کنيم که انقلاب سريعتر و با موفقيت بيشتر و پر قدرت تر به نتيجه برسد. و از مردم ايران می خواهم و پيامم به مردم ايران اين است که در اتحاد و حمايت از شما رودرروی اين رژيم فاسد بايستيد تا اين که شما بتوانيد به مبارزه تان ادامه داده و اين رژيم را هر چه سريعتر سرنگون کنيد.


سخنگوی مجاهدين افزود: از اين رو مجاهدين تا آنجا که بتوانند مانع از دست اندازی اياد رژيم پليد ولايت و همگنان آنها در سوريه و سراسر منطقه از يمن تا مصر و آذربايجان هستند. با توجه به ساختار ويژه رژيم آخوندی و تکيه کردن آن به صدور ارتجاع و تروريسم از يک سو و بمب اتمی از سوی ديگر مجاهدين به دلايل واضح استراتژيک و ژئوپلتيک در هر کجا که اين رژيم برای بقای موجوديتش به جنگ اشتغال دارد، آماده مقابله و جنگ صد برابر هستند. ما زن و مرد جنگيم، بجنگ تا بجنگيم. بنابراين طبيعی است که در شرايط کنونی ياری رساندن به خلق قهرمان سوريه که برای آزادی از ستم ديکتاتور خونريز اين کشور روزانه صدها شهيد می دهد، از اولويت برخوردار است. رژيم آخوندی به صراحت اعلام کرده است که سوريه را پشتوانه و تکه گاه استراتژيکی موجوديت و بقاء خود می داند. مجاهدين سرنگونی ديکتاتور سوريه را به خاطر حمايتهای همه جانبه نظامی و سياسی و مالی و تبليغاتی رژيم ولايت فقيه بخشی از نبرد سرنگونی استبداد مذهبی حاکم بر ايران می دانند، هم چنان که مردم سوريه نيز با تظاهرات و اعتراضهای پيوسته خود خواهان واژگونی رژيم آخوندی در ايران هستند.