Skip to main content

جناب ایرانی! پان فارس عزیز!

جناب ایرانی! پان فارس عزیز!
Anonymous

جناب ایرانی! پان فارس عزیز! بنده تورکی می دانم یا شما؟! دعوت می کنم متن خبری که شما اشاره داشته ای را همه بخوانند تا متوجه نیات شما بشوند!
تورکیه کتاب کوردی چاپ کرده و قصد دارد حتی به قول شمای پان فارس گزینه انتخابی بگذارد . آیا شما حاضرید و موافقید همین کار برای ملیتهای ایرانی انجام شود؟

شما برای پوشش دورغ های قبلی خود مجبور به ... گویی شده اید! شما دقیقا مشخص کنید که کدام برنامه و کدام کتاب کوردی در ایران وجود دارد؟
تازه مگر فقط کوردها در ایران ملیت غیر فارس هستند؟ تورکها عربها بلوچ هاو... تکلیف اینها چیست؟
برای صحت و سقم اخبار منتشره در سایتها در خصوص آموزش زبان کوردی به سایت وزارت اموزش تورکیه مراجعه نمایید.
باز هم بیراهه رفتی پان فارس عزیز: گروه کامکارها و یا احمد کایا به هیچ وججه نمی تواند ملاکی برای تصمصم گیری در خصوص رعایت حقوق اساسی یک ملت باشد. شما لطف کنید و برای من شواهد و نمونه های رسمی و اداری را در ایران مثال بزنید که دال بر رعایت حقوق اساسی ملیت های غیر فارس باشد. ملیت های ایرانی هم فقط کوردی نیستند. فارس و عرب و ترک و بلوچ و تالش هم هستند. اگر بخواهی برای من از برگزاری چند کنسرت بلوچی و تورکی و تورکمنی در ایران خبر بدهی و یا این که وانمود کنی فلام مقام در فلان مراسم لباس محلی فلان ملیت را پوشیده لطف کن و ساکت شو و اجازه بده من خودم هزاران مثال برایت بیاورم. اما منظور من رعایت همان حداقل حقوقی است که در قانون اساسی آمده است و نه احمد کایا و نه کامکار!
متاسفانه بیشتر انرژی یک پان فارس مانند شما به فضولی و جستجو در سایت های کشورهایی مانند تورکیه صرف می شود تا یک بهانه را حتی از زیر زمین گیر بیاورید. اما پان فارس گرامی(شما 4 بار بنده را پان تورک خطاب کردی و بنده نیز4 بار شما را به صفت واقعی تان خطاب کردم یعنی پان فارس! )این را به جرات عرض کنم خدمت شما: واقعا دارید به بیراهه می روید. این عصبانیت و تقابل شما با تورکها و اعراب و حتی غرب ناشی از سرخوردگی شماست. سرخوردگی ای که ناشی از عقب ماندگی شما از قافله تمدن است.
در ضمن فکر کرده اید بنده حیلی و قت دارم با شما بحث کنم؟! بنده حاضرم با شیطان معامله کنم و بحث کنم اما با امثال شما نه! در ضمن شما دیگر هر چه دروغ و نفرت داشتی به بیرون پرت کردی و مسلما هم بعد از این در مقابل تورکها کم خواهی آورد!
ببین ایرانی : این که فردوسی سنی بوده و یا شیعه نه به من ربطی دارد و نه شما ! اما عیب و ایراد کار این است که شما رسمی را در طول 80 سال اخیر بنیان نهادید و آن جعل تاریخ برای اهداف خود است ! درطول هزار سال تاریخ مذهبی اسلام در ایران بعد از فردوسی در خصوص سنی و یا شیعه بودن فردوسی هیچ بحثی نشده بود تا این که امثال شما در ایران پدید آمدید و خواستید فردوسی را هم به لشگر خود وارد سازید! اما فردوسی یک فارس سنی بود و این چندان منطبق با ایدئولوژی شما نبود. بنابر این مجبور شدید با انکار تمام نسخ معتبر قدیمی و روسی و ایرانی از شاهنامه، وانمود کنید فردوسی سنی بوده است!
اگر رگ شیعه گری شما باد نکند خدمتتان هم عرض نمایم که شیعه در ایران در مناطق معدودی مانند قم و کاشان و مازندران بوده و عمده بلاد ایران از اهل جماعت و سنت بوده اند. خدمت همه هموطنان دیگر شیعه ایران هم عرض نمایم که بنده هیچ خصومتی با هیچ مذهبی از جمله شیعه ندارم. اما این گونه ... از سوی امثال ایرانی نیاز به پاسخ گویی دارد.