Skip to main content

جناب ایرانی

جناب ایرانی
Anonymous

جناب ایرانی
اولا که بنده در اینجا به شما هیچ کامنتی نداده بودم که شما این گونه تاختنی! اما

در پاسخ به نوشته هایت:
شما(منظور همان سیستانی/طبری/گرگانی) کمتر و کوچکتر ازآن هستید که بخواهید ملیت ترکمن را با این اراجیفتان تهدید نماید. (دلیل آن هم همین تهدید شماست). اگر بنا بر جنگ باشد پس در ایران آینده شما هستید و چند ده میلیون ملیت ایرانی غیر فارس و غیر گرگانی و غیر طبری! پس بجنگ تا بجنگیم. در ضمن ترکمنها جوری که شما فکر مینمایید اقلیت نیستند. کافی است اتفاقی بیفتد تا شما بدایند که با چه کشورهایی در شمال و شمال غربی خود باید بجنگید!
چاپ کتاب به زبان کردی را دوستان هم تایید کردند در حالی که شما آن را دروغ خواندید! حالا پان فارس محترم به من جواب بده که همین قدر اموزش اختیاری در ایران شما آیا وجود دارد؟!
بهتر است دیگر آن دهانتان را نسبت به تهدید کوتاه کنید. همان طور که گفتم شما ها کمتر از آن هستید که بخواهید کاری کنید. اما من می دانم که شما مانند اسلاف خود و نیز جنایتکاران رژیم فعلی مانند یک خرس زخمی و یا یک سگ زخمی در روز حادثه دست به هر کاری خواهید زد اما مطمئن باش که جوابی پس پشیمان کننده از مردم ملیتهای غیر فارس ردیافت خواهید کرد. امیدوارم که مسئول سایت حداقل این جواب من را به شما پان فارس برساند حتی اگر چاپ نکند