Skip to main content

جناب هومن,من پاسخ عیلام کذایی

جناب هومن,من پاسخ عیلام کذایی
Anonymous

جناب هومن,من پاسخ عیلام کذایی شما خیلی محترمانه دادم و شما گویا از اینکه هندوایرانی زبان و به قولی آریایی را کوچنده عمدتا ذکر کردم سوئاستفاده میکیند نمیدانم شما یک گروه کوچ از عیلامی زبان میتوانید در ایران امروز نشان دهید.عیلام به معنی کوهستان است ونامی است آشوری و خود آنان در منابع شوش خود هلمتی خوانده اند. شهرنشینی نشانه فرهنگوانسانیت نیست والا الان آمریکای جنایتکار بالاترین شهریگری/تمدن دارد ویا اسرائیل صهیونیست بالاترین استاندارد تمدنی ولی توحش آنلان نسبت به دیگر همنوعان انسانشان را ببینید.

حکومت عیلام وپادشاهانشان نیز همانند دیگران جنگجو و قاتل هزاران انسان بوده و همواره در صدد فتح و اشغال سزمینهای هعمسایه همچو گوت و کاسی و لولوبی بوده اند به گواهی اسناد تاریخی و انه مدتها سومر و بابل اشغال کرده اند. ایده عیلام کذایی شما گویا دارد شبیه پان بازی نفرت افکن میشود! به خود آیید امریکای متمدن فاجعه انفجار اتمی هیروشیما و ناکازاکی را افرید و آلمان متمدن هلوکاست و سردرمدار جنگ جهانی!
مردمان ساده زیست و انسان پرور عشایر مثل بختیاری و کرمانج و شاهسون و قشقایی و تات شرف دارند بر چنین متمدنانی!
شما وقیحانه همتباران وهمزبانان ما را در جنوب و از دیگر نواحی تفکیک میکنید.
من خیلی سعی کردم با شما محترمانه برخورد کنم چون فکرمرکدم این اداعاهای کذایی عیلام بزرگ شما؟! ناشی سرخوردگی واز نظام منحوس جمهری اسلامی است. اتفاقا اگر منصفانه نگاه کنیم شاید در غرب اسیا این عیلام شما که نخستین امپراتور/امپریالیسم را ایجاد و آشور دنیاله روی آن شد وگرنه تا قبل از عیلام که در سومر و دیگر جاهای صرفا حکومتهای دولت-شهر بود. شاید نخستین بار همین عیلام شما ایده استعمار استثمارگر میان شهرنشینها و دیگران باب کرد و از آنها بهدها آشوریها و مصریان یادگرفتند چگونه مناطق دیگر زیر یوق استثمار امپریالیسم قرار دهند!
از اواسط هزار اول پیش میلاد عیلام که در واقع بخشی از خوزستان بوده و مابقیش سرزمینهای متصرفی/اشغالی آن بوده و هیچگاه همه جنوب شامل نمیشده ولی بر بیشتر غرب و مرکز ایران سرزمین امروزی اصفهان کردستان و کرمانشاه و لرستان و همدان و غیره میشده توسعه ارضی کرده در مقاطعی ولی چابهار و هرمزگان و کرمان شامل نمیشده و این از ناآگاهی شماست! اتفاقا عیلام در اوج امپریالستش شامل جنوب غرب و غرب ایران بوده و نه جنوب!
ظاهرا تاخت وتاز کسانی همچو غیاث ابادی بر هخامنشیان وبهدینا مدعی زرتشتی گری افکار ضدایرانی وهم برداشته عیلام تخم دو زده برای انسانیت وایرانیت کرده رده است وگویا حالا چهارتا راست و دروغی که امثال غیاث آبادی گفته اند عیلام و سومر و بابل و آشور ومصر مهد آزادی وانسانیت بوده اند و تمدن/شهریگری نهایت اخلاق وانسانیت بوده و زندگی عشایری بربریت و توحش! خجالت نمکشید این وقیحانه به مردم عشایر/کوچنده اهانت میکنید!!!
من فکرمنکم تکنولوژی اینترنت اسباب مزاحمتهای سادیستیکهای گذشته بوده با تلفن مزاحم مردم میشده اند وحالا د ابعادگسترده تر. آخر فحاشی آن هم به مردمی روزانه چشم تو چشمشان داریم وهموطن و همشهری و و همدین و همزبانت هستند را چگونه توجیه میشود!!!؟
من قبلا بر حق تعیین سرنوشت همگانی ایرانیان و خودگردانی و آزادی مذهب و زبان و آموزش و غیره تاکید کردم و همچنین هرگونه ایدئولوپی تبعیض آمیز از ÷ان و شوونیسم و فاشیسم وغیره شما در کامنتهایم در زیر کرده ام.
شما ناآگاه هستید با بحث علمی من از موضوع کوچندکی و باشندگی ایرانیان رفتار سوءاستفاده گرانه کرده اید. متاسفم دنیای سایبری چنین جولانگاه افراد نفرت افکن ناآگاهی شده و میخواهند مردم ایران بجان یکدیگر بیندازند
www.iranglobal.info/node/10996#comment-5815
شما خود هم بکشید اکثر مردم جنوب با بیشتر مردم ایران از یک مردم از فرهنگ و زبان ایرانی هستند. بوی نفت گویا شما را دیوانه کرده و فکرمیکنید فارس-لر زبان بوشهری و بندرعباسی و کرمانی و خوزستانی با خراسانی وتهرانی واصفهانی فرق دارد!
توهینهای بیشرمانه امثال شما فط کوس رسوایی بی فرهنگی و بی ادبیاتان به صدا میاورد. وحشی خواندن عشایر ایرانی هویت غیرانسانی شما را بازگو میکند و خوی نژادپرستانه نفرت انگیز شما. شما نه بویی از مسلمانی برده اید ونه ایرانی بافرهنگ! پاشاندن تخم نفرت میان آدمیان کار انسان با فرهنگ نیست.
انسان با فرهنگ و به قول شما متمدن فحاشی نمیکند و به مردم بیگناه ایران لقب وحشی نمیدهد. مردم ایران بخاطر دههاسال جور و ستم حکومتهای قاجار و پهلوی و جمهوری اسلامی/ولایت فقیه مطلقه(ولایت وقیحه مستبدظالم) رنج برده اند و به دین و آیین و ملیت و فرهنگشان توهین شده و ثروتهایشا غارت شده و آزادیهای مدنیشان سرکوب و زبان و فرهنگ اقوام جلوگیری شده وحمایت نشده.
ایران را ما اباد و آزاد خواهیم کرد ولی نه با جداسری و نفرت افکنی بلکه با دموکراسی و همزیستی و عدالت.