Skip to main content

من از بابت یک مساله باید از

من از بابت یک مساله باید از
Anonymous

من از بابت یک مساله باید از پان فارس ها در این سایت و سایت های دیگر تشکر کنم و اینکه رک و صریح عقاید و نظرات خود را بیان می کنند.

این برای من یک فرصت است و این که بدانم در این دنیا، افکاری بی نهایت عقب مانده هم مانند افکار این پان فارس ها وجود دارد و سعی بر دوری از این نوع تفکرات و نتایج آن بنمایم. بر عکس گذشته که از شنیدن و خواندن نظرات پان فارس ها دچار حیرت و یا شک (واقعا گاهی نسبت به مفاهیم حقوق بشری عام مقبول در دنیا که در نزد اینها وارونه می شود دچار شک می شدم) اما هم اکنون حتی بیشتر منتظرم که این افراد بیشتر بنویسند و بیشتر اعماق ذهن شان را آشکار سازی کنند تا بنده و دیگران نسبت به عمق فاجعه این چاه تاریک شوونیسم پی ببریم.
بعید می دانم که کسی مقاله ای شفاف مانند مقاله آقای ایرانپور را بخواند و بخواهد نسبت به موازین دموکراتیک و حقوق بشری آن برای ایران و کردستان ایراد بگیرد(بنده در اینجا صرفا بر روی نوشته ها و عقایدی که ایشان بر روی کاغذ آوردند قضاوت می کنم) اما ببینید که این مدعیان دموکراسی یک بار مصرف ویک شبه و قلابی چگونه با چشم بسته شمشیر در هوا می چرخانند و هر آن چه تا کنون در عالم دموکراسی و حقوق بشر بوده را تکه تکه میکنند!!!