Skip to main content

جناب ائلیار

جناب ائلیار
Anonymous

جناب ائلیار
شما که این همه نیروهایی را که در حرکت ملی آذربایجان جنوبی بدور از ایدئولوژی طبقاتی مبارزه می کنند، فاقد تئوری و برنامه و .. می دانید، لطفا بگویید شما و دوستان هم اندیش و همفکر شما بعد از سقوط حکومت ملی آذربایجان در سال 25 و بعد از مرحوم پیشه وری چه دستاوردی برای مسئله ملی در آذربایجان داشته اید؟
شماها با همین تفکرات که مخالف ایجاد تشکیلات و فعالیت به نام آذربایجان هستید باعث شدید که شعله مبارزات ملی در راستای حقوق آذربایجان بعد از سقوط حکومت ملی روشن نماند که گر می ماند در سال 57 خیلی حرفها برای گفتن داشتیم.
این همه به جای کوبیدن نیروهای ملی در آذربایجان بگویید برنامه شما چیست؟ وگرنه حرف زدن که خیلی راحت است. چپهای آذربایجان ( آنهایی که مانند شما فکر می کنند) 67 سال است که از اتحاد نیروهای چپ و دموکرات حرف می زنند. چند سال دیگر نیاز دارید که این اتحاد

را برقرار کنید تا مردم بدبخت آذربایجان از این اتحاد و برنامه های شما به نوایی برسند؟ نکند شما انتظار دارید که نیروهای موجود حرکت ملی آذربایجان که شما آنهارا پانترکیست، ناسیونالیست،.. می دانید روش مبارزاتی خودشان را عوض کنند و به مبارزه طبقاتی بپردازند؟
آذربایجان از وعده و وعیدها و حرفهای رنگارنگ چپ خسته شده است. اتفاقا راست می گویید نیروهای موجود هیچ تئوری ندارند ولی یک چیز دارند که شما هیچ وقت نداشته اید. جسارت و جرات فعالیت به نام آذربایجان.
آنها مثل شما حوصله ندارند که نزدیک هفتاد سال به سازمانهای سراسری التماس کنند که به خاطر خدا در اساس نامه هایتان یک بند هم به حقوق ملی ملیت های غیرفارس در ایران اختصاص دهید. ما جوان هستیم و انرژی داریم. نقاط ضعف زیادی هم داریم ولی جوانان آذربایجان راه خود را انتخاب کرده اند و برای آن راه هزینه هم می دهند.