Skip to main content

لیدا خانم عزیز،

لیدا خانم عزیز،
Anonymous

لیدا خانم عزیز،
اولا خطاب من به شما نبود، به سایت ایران گلوبال بود و شخص آقای کیانوش توکلی. دوما من به شما نسبت مارکسیسم و کمونیسم ندادم و اشاره ام به سابقه مارکسیستی کیانوش خان و گردانندگان این سایت بود. نسبتی که من به شما دادم "نژادپرستی" بود و آنهم بدلیل جمله ای که در اول کامنتم آوردم که نقل قول از نوشته شما بود. هرکسی بخواهد قلم یک زبان را بشکند و کتابهایش را پاره کند (چه آن زبان فارسی باشد، چه ترکی و چه عربی و چه چینی) یک نژادپرست است و بعد از اینکه از اینکار فارغ شد آنوقت استخوانها را خواهد شکست و شکمها را پاره خواهد کرد. پس شما مارکسیسم را بخودتان نگیرید،آقای توکلی زنده است وآدم زنده وکیل لازم ندارد. چیزهایی که شما درباره 21 آذر می نویسید یک مشت افسانه است. ما همه در انقلاب 57 حظور داشتیم

ولی نمی توانیم در باره جزئیات آن نظر قطعی بدهیم، شما واقعا شهامت تحسین برانگیزی دارید که در مورد وقایع 66 سال پیش به این قاطعیت حکم صادر می کنید. از این گذشته شما گویا به علم غیب هم مجهز هستید که می دانید من فارسم و طرفدار شاه هستم و از همه بدتر "خارجه نشین"م! این همه اطلاعات را از کجای نوشته من درآوردید، خانم عزیز!؟
بهر حال شما نوشته مرا بخودتان نگیرید، شما با این افکارتان مسلما از مارکسیسم به اندازه چندین سال نوری فاصله دارید و همانطور که گفتم نزدیکترین ایدئولوژی به این نوشته شما "راسیسم" است.
آیا شما اصلا کامنت مرا خوانده اید؟