Skip to main content

خانم محترم لیدا افشار:

خانم محترم لیدا افشار:
Anonymous

خانم محترم لیدا افشار:
با این نوشته‌تان ثابت کردید که‌ دوران فتوای جهاد خمینی بر علیه‌ ملت کرد را در کلیتش(هر چهار پارچه‌ کردستان) بروز میکنید.
این خزعبلات شما به‌ خانه‌ی همان پروپاگاندی اطلاعات جمهوری اسلامی میرود که‌ در ابتدای سرکار آمدنشان به‌ کردستان هجوم آوردند و بعداز اینکه‌ اهالی روستاهای نوار مرزی را قتل و عام کردند یک آخوند چند پرچم اسرائیل را در برابر دوربینهای میدیای جمهوری اسلامی نشان میداد که‌ گویا مقرات ضدانقلاب را به‌ تصرف خود در آورده‌اند و اگر دیر میرسیدند این پرچمها در این مناطق به‌ اهتزاز در می آمدند.

خانم محترم لیدا افشار:
با این نوشته‌تان ثابت کردید که‌ دوران فتوای جهاد خمینی بر علیه‌ ملت کرد را در کلیتش(هر چهار پارچه‌ کردستان) بروز میکنید.
این خزعبلات شما به‌ خانه‌ی همان پروپاگاندی اطلاعات جمهوری اسلامی میرود که‌ در ابتدای سرکار آمدنشان به‌ کردستان هجوم آوردند و بعداز اینکه‌ اهالی روستاهای نوار مرزی را قتل و عام کردند یک آخوند چند پرچم اسرائیل را در برابر دوربینهای میدیای جمهوری اسلامی نشان میداد که‌ گویا مقرات ضدانقلاب را به‌ تصرف خود در آورده‌اند و این پرچمها در این مقرات کشف شده‌اند، اگر دیر میرسیدیم این پرچمها در این مناطق به‌ اهتزاز در می آمدند!؟.
من کرد که‌ از خوانندگان دائمی ایران گلوبال و ساکن مناطق بین اشنویه‌ و ارومیه‌ بودم و اخبار منطقه‌ را تعقیب میکنم برایم بسی جالب بود که‌ نوشته‌های ضدکردی شما را که‌ همسو و درخدمت سیاستها و اهداف اشغالگران کردستان در هر چهار پارچه‌اش است بیان کنم.
این روزهها استعداد ضد کردیتان بد جوری گل کرده‌ است! و برای متهم کردن کردها بخصوص پ ک ک به‌ جنایتکار بودن و ترانزیت موادمخدر از هیچ پروپاگنده‌ایی دریغ نمیکنید، خیلی علاقمند بودم که‌ رابطه‌ اخویتان "پدرتان" با جعفر ریحانی همشهریتان که‌ همفکر و همکار پدرتان بودند بیان بفرمائید!
جنابعالی در پای مقاله‌ آقای ائلچین حاتمی سپاه پاسداران و بازی با کارت پ.ک.ک سه شنبه, اکتبر 30, 2012 - 10:18 برای رد گم کردن مافیای دولتی سپاه‌ پاسداران و برای سیاه‌ کردن ملت کرد نام عده‌ایی از افراد محلی را می آوردید که‌ مسئولان سایت ایران گلوبال آن را سانسور کرده‌اند.
برای اطلاعات بیشتر خوانندگان اعلام میکنم که‌ جعفر ریحانی تجار و سرمایه‌دار آذربایجانی ارومیه‌ و شاه‌پرست (سلطنت طلب) ساکن استانبول منطقه‌ " توپ کاپسی' و " لاله‌لار جاده‌سی" تاجر مواد مخدر و صاحب چند صرافی در منطقه‌ "کیزل آی " آنکارا که‌ توسط سی آی ئی امریکا مستقیمآ ضمن دستگیری وی به‌ اتهام همکاری با جمهوری اسلامی و ترانزیت مواد مخدر و پول شویی با یک هواپیمای خصوصی وی را برای محاکمه‌ در ترکیه‌ دستگیر و به‌ آمریکا برده‌ شد.