Skip to main content

آقای شاملی قسم حضرت عباس را باور کنیم یا عر عر خر را؟

آقای شاملی قسم حضرت عباس را باور کنیم یا عر عر خر را؟
Anonymous

من برحسب تجربه می دانم که به احتمال قوی آقای سیروس مددی به بابک بخت آمر جواب نخواهد داد. چون ایشان بارها گفته اند که با «جوجه فالانژها» کاری ندارند و دنبال توریسینهای پنهان و آشکار خط فالانژیسم هستند. بنابرین خودم چند نکته درباره این جوجه را می نویسم. امیدوارم مسئولین محترم ایران گلوبال حذفش نکنند.
آقای بخت آور! فالانژ کوچولو! می دانم که طبق عادت فالانژها اصلا نوشته شاملی را نخوانده از آن دفاع می کنی. چون دیده ای که علیه مددی است، تصمیم به جزب اللهی بازی گرفته ای. تو چیزهایی را اعتراف کرده ای که شاملی می خواهد از زیر آنها در برود. کار شاملی را خراب کرده ای. ضمنا همین فرهنگ و ادبیات تو هست که سیروس به آن اشاره می کند. یعنی فرهنگ لمپنی فالانژی. یونس شاملی هم برود و کیف بکند که امتی مثل تو دارد. می گویند کسی رفت در خانه ملانصرالدین و از او خرش را امانت خواست.

ملانصرالدین که دلش نمی خواست خرش را به آن شخص بدهد، به حضرت عباس قسم خورد که که خر را به کس دیگری داده است. در همین اثنا خر - که تصادفا جوان بود و جفتک انداز، عرعری شروع کرد و گوزی هم ضمیمه اش. شخص به ملانصرالدین گفت: ملا فسم حضرت عباس تو را باور کنیم یا عرعر خر جوان جفتک انداز فالانژ را؟ آقای شاملی!البته در مثل مناقشه نیست. ولی همین الان آیا همین نوشته بابک بخت آور جوان، نمی دهد که سیروس مددی محق است؟ جان دلم! دعوا سر همین مضمون ها و همین رفتارهاست دیگر. دیدی که دشمن اصلی از نظر او کیها هستند. ادبیاتش را هم که دیدی! شاملی هم بداند مدافعانش کیستند شاید کمی بخود بیاید!آقای بخت آور توهم حتما و حتما باز هم بنویس! حتما بنویس . هرررررر..... هرررررررر....