Skip to main content

آقای مددی و یولداشلار

آقای مددی و یولداشلار
Anonymous

آقای مددی و یولداشلار
فرض کنیم که شما این شبکه مخوف را کشف کردید و به اصطلاح پته اش را روی آب ریختید، بعد می خواهید چه کار کنید؟
شما و همفکران شما هر چند ماه یک مطلب مرتبط با آذربایجان می نویسید که این چند ماه اخیر هم این مطالب صرفا برای کشف شبکه مهران بهارلی بوده است.
آقای قره جه لو در طول سال گذشته اگر 4 تا مطلب نوشته باشند! سه تایش مربوط به مهران بهارلی، وجود ارتجاع در حرکت ملی آذربایجان و .. بوده است.
آقای آزادگر هم که هیچ!
غلام شامقازان هم که مشخص است. جناب دنیز ایشچی هم چندین سال است که برای اتحاد بین نیروهای چپ دموکرات-سراسری و نیروهای ملیت های غیر فارس تلاش می کنند و هنوز هم به هیچ نتیجه ای نرسیده اند.
آقای ائلیار هم که اینجا زحمت می کشند و از فعالیت ها و دستاوردهای آذربایجانیهای چپ بعد از سقوط فرقه دموکرات تا سال 57 راضی هستند.
این است وضعیت جبهه آذربایجانیهای چپ!

جبهه ای که حتی نمی تواند خودش را چپ-دموکرات آذربایجان بنامد و بجای آن از تبریز استفاده می کند. چندین ماه قبل یک کارپایه و اساسنامه برای فعالیتش مطرح می کند ولی فشرده بودن فعالیت های اطلاعاتی و اکتشافی سبب می شود که تمام فعالیتهایش را کنار بگذارد و سرگرم اکتشاف شبکه مهران بهارلی، مرتجعان، نژادپرستان در آذربایجان می کند.
اما جبهه راست آذربایجان هم داستان خودش را دارد. جنابان بهارلی و بعضی از دوستان آن چنان مشغول مباحث مربوط به تاریخ شده اند که حتی از چلوکباب و گورستانهای شهرها و محل سکونت ترکهای به اصطلاح ایران نمی گذرند و همه چیز را در قالب مقاله در می آورند.
اما کسی کاری با داخل آذربایجان جنوبی ندارد. یکی صحبت از کارگران مکزیک و اعتصابات کردهای ترکیه( البته این صحبت مانعی ندارد) را بر فعالین تحت فشار آذربایجانی ترجیح می دهد و دیگری استخوانهای موجود در گورستانهای شهرهای ترک نشین ایران را!
راست و چپ کاری ندارند که سعید متین پور اکنون نزدیک چهار سال است که در زندان به سر می برد و فردین مرادپور 18 ساله، نزدیک دو سال است که در زندان هست و باید 4 سال دیگر بماند.
همچنان مشغول کشف و بدگویی به همدیگر باشید چون کار دیگری از دستتان برنمی آید. شاید هم با این درگیریها و بدگوییها می توانید خودتان را در صفحه اول سایتهای خبری مطرح کنید.
اما بدانید که درد آذربایجان جنوبی چیز دیگری است. با تمام احترام باید بگویم که نسل جدید فعالین حرکت ملی آذربایجان جنوبی به شما نشان خواهند داد که پیر شده اید و دوران شما به سر آمده است.