Skip to main content

پاسخی به لیدا

پاسخی به لیدا
Anonymous

لیدا درود
نوشته اید که .....ادعاي كه توزيع اين اعلاميه ها در سراسر تجريش ؟؟؟؟
برایم جالب است که بدانم شما فرهیخته ای که در این سایت قلم میزنید این را از کجا در آورده اید که از دیدن این فیلم برداشت کرده اید.
باز هم برای من شگفتی دارد که شما سازمان رستاخیز نوین ایران را سازمانی یک تنه میدانید و باز هم تکرار میکنید توهين به شعور فرهيختگاني كه در اين سايت قلم مي زنند نيست ؟؟
در حالی که فیلمهای سازمان رستاخیز نوین را ندیده اید تا شاید شمای فرهیخته دریابئد که در مدت کمتر از یک ماه پس از اعلان موجودیت این سازمان در تهران سه مورد نصب آرم سازمان رستاخیز نوین ایران به تنهایی یا با فرتور شهریار رضا پهلوی انجام گرفته. تازه اگر همه اینکارها توسط یکنفر انجام شده باشد این سازمان تک نفره دو تنه شده. باز هم این سازمان سخنگو هم دارد که امید دانا نیست پس شدند سه تن. فرهیختگی شما در کجاست نمیدانم

بیشک یک تن فیلمهای مراسم آکسیون سازمان رستاخیز نوین را هم گرفته پس شدند چهار تن.
از سر مجری برنامه و کسانی که تدارک کارها را دادند بگذریم و کسانی که فرتورهای شاهنشاه آریامهر و رضا شاه کبیر و شهبانو فرح پهلوی را با آرم سازمان رستاخیز نوین ایران بدست گرفتند به یکباره این سازمان تکنفری به سازمانی منسجم و کارا تبدیل میشود.
هیچ گله ای از شما ندارم که به فکر فرهیخته شما نرسد که این یک سازمان بمانند سازمانهایی که شاید شما با انان آشنا هستید و یا همکاری دارید نباشد و انسانها بر پایه درک خودشان حقایق را میبینند و شما هم حق دارید بنا به تجربه شخصی خودتان و بیشک فعالیت در سازمانهای تک نفره اینچنین بیندیشید.
برای پایانی دلنشینتر برای شما بایستی بگویم حتی اگر حقیقت ان باشد که شما فرهیخته گرامی میگویید امید داشتم که مبارزان بیشتر به کار عملی میپرداختند تا در پای کامپیوتر از دیگران بخواهند که کاری نکنند و یا تلاشهای مخالفان خود را نادیده بگیرند. باشد که در فعالیتهایمان از هم پیشه بگیریم و پند بیاموزیم نه به گزافه گویی از خود و دروغپراکنی در باره دیگران.
خرسندی و شادکامی روزافزون برایتان آرزومندم
فرشاد ورهرام