Skip to main content

مبارزه کاندومیک با نظام حاکم

مبارزه کاندومیک با نظام حاکم
Anonymous

مبارزه کاندومیک با نظام حاکم کره شمالی :
بارش کاندوم و اعلامیه های سیاسی بر فراز کره شمالی
پیونگ یانگ تهدید به واکنش "بی رحمانه" نظامی کرد

مخالفان رژیم پیونگ یانگ -کره شمالی- روز پنج شنبه 8-11-2012 به وسیله 20 بالن مقدار زیادی اعلامیه سیاسی وکاندوم را بر فراز خاک کره شمالی پخش کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه فعالان طرفدار دموکراسی در کره جنوبی از هفته ها پیش اعلام کرده بودند که با استفاده از بالن بر فراز کره شمالی اعلامیه های سیاسی پخش خواهند کرد.

دولت کره شمالی در مقابل سئول را تهدید کرده بود که در صورت اجرای چنین طرحی به واکنش "بی رحمانه" نظامی دست خواهد زد و مناطقی که بالن ها از آن جا به پرواز در خواهند آمد را بمباران خواهد کرد.

بر اساس این گزارش امروز صبح 20 بالن که حامل 150 هزار اعلامیه سیاسی و 5 هزار کاندوم بود را از خاک کره جنوبی به سمت همسایه غربی به پرواز در آوردند.

بونگ تای هونگ، سخنگوی گروه "رایت کوریا" که این بالن ها را ارسال کرده است، گفته است:"ما می دانیم که کاندوم در کره شمالی به سختی یافت می شود."

وی افزود:" مردم کره شمالی نیازمند کاندوم برای پیشگیری از بارداری و نیز جلوگیری از بیماری های مقاربتی هستند".

در ادامه این گزارش آمده است که بالن های یادشده همچنین مواد کم یاب در کره شمالی مانند، چراغ برق، شیرینی، لباس و خمیردندان با خود حمل کردند.

کره شمالی به دلیل تحریم های شدید بین المللی علیه رژیم این کشور به دلیل برنامه هسته ای اش از مشکلات اقتصادی به شدت رنج می برد.

ارسال بالن ها توسط شماری از فعالان سیاسی کره شمالی مخالف رژیم پیونگ یانگ و نیز برخی از فعالان مسیحی صورت گرفته است.

اعلامیه های ارسال شده، مردم کره شمالی را به قیام برای رهایی از رژیم دیکتاتوری خانواده "کیم" که از سال 1948 تا کنون در این کشور حکمرانی می کنند فرا خوانده است.

کره شمالی و جنوبی از سال 1953 تا کنون به دلیل نبود معاهده صلح میان دو کشور، همچنان در وضعیت جنگی به سر می برند.
احتمالا با طرح جدید تحکیم خانواده خامنه ای احمدی نژاد که از روستاییان شیعه خواسته اند تمام وقت در رختخواب ها مشغول باشندو گوینده یا علی تولید کنند تا در شهرها به ارتش 20 میلیونی دهگریز ها بپیوندند برای سرکوب شهری ها از مدتی دیگر کاندوم که که یک وسیله ضروری شهری است در شهرها همراه داشتن و فروشش قاچاق میشود ومجازات اعدام خواهد داشت وبهتر است اویزیسیون خارج از کشور که از بیکاری پشه میپراند این بالون سازی کاندومی را یاد بگیرد وبرای مردم بیچاره ایران از کشورهای اطراف کاندوم از اسمان بریزد مبارزه کاندمیک هم در راه است وجنبش کاندومی خوشبختانه هیچ وقت شهری های ایران دنبال زاد ولد بیجا نبوده ونیستند برای مبارزه با دشمنان طبیقاتی وفرهنگی خودشان انها زندگی را مانند روستاییان شیعه فقط سکس ورختخواب وزن نمیدانند که تنها کارشان در شبانه روز هماغوشی با زوجه هایشان باشد شهری ها از طریق فرهنگ سازی خودرا تکثیر میکنند وبا ترویج فرهنگ شهری مغز کودکان روستازاده را تغییر می دهند وانهارا به ارتش خودوارد میکنند وارتش 20 میلونی خامنه ای را تحت کنترل فکری واردای خود در میاورند هر قوم مرتجع و روستایی که برای تحکیم سلطه اش بر دیگران اینروش احمقانه سکس وزاد ولد گله ای را پیشه کند تنها توحش خودرا نشان داده افزایش جنون وار جمعیت یک قوم نشانه توحش ان قوم وتجاوزگری ان قوم به حقوق دیگر شهروندان است .مردم شهری همواره نسبت به قومیت هایی که زاد ولد بیرویه داشته اند همواره سیاست تحقیر وحذف را پیشه کرده اند قومیت های پر زاد ولد همواره دچار تحقیر شهریگران هستند .