Skip to main content

گرجستان در جنگ با روسیه دارای

گرجستان در جنگ با روسیه دارای
Anonymous

گرجستان در جنگ با روسیه دارای موقعیت استراتژیک خاصی نبود. در ضمن جالب گرجستان عضو ناتو بود روسیه جرات حمله نداشت . حمله روسیه که یار استراتژیک رژیم های عقب مانده مانند ایران و ارمنستان است، برای جلوگیری از این عضویت بود که به زودی به تحقق خواهد پیوست.

با عضویت گرجستان و نیز همکاری روزافزون غرب با آن گرجستان بعید است که روسیه بتواند بار دیگر دست به چنین کاری بزند.تا اینجای بحث چند تا نکته از شما آقای نوروز و نیز آقای ایرانی مشخص شد: شما دارای افکار عقب مانده نژاد پرستی هستید. پیشرفت های ملل تورک آذربایجان و تورکیه و در آینده آسیای میانه چشم تان را کور کرده است- شما از اسد پشتیبانی می کنید. شما به خصوص نوروز جنبش آزادی خواهانه مردم سوریه را تروریسم میدانید.شما از عملکرد گروه های تروریستی کورد در تورکیه حمایت میکنید و ترور را جایز می دانید بنابر این حتما این حق را به ملیت های ایرانی نیز خواهید داد که دست به اقدام مشابه در ایران بزنند چون ملیت های ایرانی نیز هزار بار بدتر از کوردهای تورکیه تحت ستم هستند(جناب نوروز :نظر شما را در مورد اینکه آیا ملل ایرانی تحت ستم هستند یا نه را می خواهم بدانم)بنده مطمئنم که این امثال نوروز و... یا کورد نیستند و یا این که مزدور همین رژیم ایران هستند و عموم کوردها معمولا چنین نظرات عقب مانده و در خدمت این رژیم منحوس ایران نمی دهند. اگر کمی دقت کنید ادبیات این شخص و شخص ایرانی بسیار شبیه به ادبیات نویسندگان سایت هایی مانند تابناک است. ضد عرب و ضد تورک بودن و دامن زدن به اختلافات تورک و کورد و باقی ملل ایرانی خصوصیت اصلی این ها می باشد.علت بقاو قدرت گرفتن کشورهای عقب مانده و دیکتاتوری مانند روسیه هم همین کشورهای ایران و سوریه هستند و نیز اشخاصی مانند نوروز و ایرانی که به روسیه پناه می برند.
نوروز و ایرانی : خاورمیانه دیگر جای رژیم های پوسیده ای مانند اسد و ایران نیست. جای گروهک های تروریستی هم نیست. رسوایی امثال شما هم نزدیک است. با همگرایی هر چه بیشتر آزادی خواهان سوری در قطر، به تازگی شاهد سقوط آن جلاد خواهیم بود. کلینتون هم چنین حرفی را نزد و نیز مخالفان هم وابسته یه تورکیه یا آمریکا نیستند که برایشان تعیین تکلیف کنند. دیدن روی شما در آن روز سقوط اسد دیدنی است.