Skip to main content

آقای نوری علا، بیشتر مواقع

آقای نوری علا، بیشتر مواقع
Anonymous

آقای نوری علا، بیشتر مواقع باتوجه به خط و مشی تان ، این سئوال را ازخودمیکنم که: آیا آقای نوری علا، بواقع شخص ناآگاهی درمسایل سیاسی - مبارزاتی است و یا مقصودش این است که این رژیم ساقط نشود؟
بنظرمن ، تخطئه کردن موضوع "انتخابات آزاد" بعنوان یک راه حل استراتژی و تاکتیکی برای برچیدن رژیم ، و وصل کردن آن به اشخاص یا نیروهایی که سوابق اصلاح طلبانه دارند( مانند، فرخ نگهدار یا امیرحسین گنج بخش یا اتحاد جمهوری خواهان و سازمان جمهوری خواهان ،یا این جریانی که دراستکهلم و بروکسل برگزارشدودرچند روزآینده نیزدرپراگ برگزارخواهدشد.) نه ناآگاهانه ، بلکه آگاهانه ازسوی جنابعالی انجام میشود.
برای پی بردن به این موضوع ، تنها کافی است ازخودسئوال کنیم : چرا آقای نوری علا،موضوع "انتخابات آزاد" را ازاین زاویه نگاه برچیدن رژیم نمی نگرند؟>>> ادامه درادامه نظر

>>> اگربپذیریم که موضوع "انتخابات آزاد" یک استراتژی و تاکتیک مبارزاتی است (که هست)، آنگاه میتوانیم درچارچوب این نگاه، شرایط برگزاری "انتخابات آزاد"را از زاویه بیان کنیم.
بطورمثال میتوانیم بگوئیم: انتخابات آزاد موردنظرما هنگامی ممکن است که این رژیم بطور کامل ازحکومت کنار رفته و یا برچیده شده باشد، و قدرت در اختیار نیروهای مخالف رژیم افتاده باشد؛آنگاه شرایط برگزاری "انتخابات آزاد"ممکن خواهدبود.
اما براستی آقای نوری علا، آیا شما به این موضوع ، بواقع واقف نیستید؟ اگرنیستید، چگونه میشود شما را درمحور مبارزات قبول کرد؟
آقای نوری علا، بنظرم کسانی بدنبال این خط و مشی فکری شما خواهند بود که یا نا آگاه و یا عوامل رژیم باشند. چراکه، خط و مشی شما، نتیجه ایی به جزماندگاری رژیم ندارد. اگرشمابواقع میتوانید ازخط و مشی خود دفاع کنید، این گوی و این میدان، بفرمائید ، درهمین بخش به مناظره بنشینیم. اگرهم توان دفاع ازنظرات خودندارید، من بسهم خودازشما درخواست میکنم خط و مشی خود را تغییر دهید و "انتخابات آزاد" را اززاویه نگاه و مضمون برچیدن رژیم بنگرید.