Skip to main content

جناب نوروز

جناب نوروز
Anonymous

جناب نوروز
بنده به تمام مناطقی که شما ذکر فرمودید رفتم به غیر از سوریه. اما واقعا نمیدانم شما از اینکه می خواهید مخالفان نظرات شما به آن مناطق بروند و از نزدیک ببینند چیست؟ چیزی که هست این است که درتورکیه کردها و تورکها در سطح عامه با برادری با هم زندگی میکنند اما متاسفانه تروریستهای پ کاکا که دست در دست اسد هم گذاشته اند، جو تمام ان مناطق را خراب کرده اند، و تازه افکار مسمومی هم به خورد شما می دهند.

در عراق هم مساله تورکمنها با کوردها تقریبا حل شده است. در ارومیه هم تا کنون مشکل خاصی در بین عموم نبوده اما دولت سعی در ایجاد تفرقه دارد. اما می ماند امثال شما: شما متاسفانه کاملا مصداق نون به نرخ روز خور و از آب گل آلود ماهی گرفتن است. یکی از امثال شما البته یکبار گفت که ما از وضعیت پیش آمده ماهی که نه اما نهنگ می گیریم و دلم میخواهد به آن دوست عزیز بگویم که برو و حال و روز پ کاکا در سوریه را ببین که بعد از سرنگونی اسد چگونه نوبت آنها خواهد شد که حساب کارهای خود را پس دهند و در این مسیرافکار عمومی منطقه عرب و تورک هم با آنهاست.
شما که غیر از ساعات خواب، بقیه روز را جلوی تلویزیون های کوردی می نشینید، در مورد علل مساله کورد و نیز راه حل های دولت تورکیه برای آن خبری نداری. اردوغان اخرین بار گفت که مشکل برادران کورد را تا آخر حل خواهم کرد اما تا اخرین نفرات تروریست ها را به قعر جهنم خواهم فرستاد و شما اگر به اوضاع تورکیه آشنا باشی متوجه خواهی شد که ارتش
تورکیه در مسائل امنیتی حتی با خود اردوغان هم شوخی ندارد.
مدل شما بر پایه جنگ و ترور است والبته جنگ و ترور را آن هم به توصیه پان فارس ها فقط برای تورکیه می خواهید که به نظر این یکی را اشتباه می کنید.
واقعا اگر قرار بود در ایران تمام ملیت های تورک و تورکمن و عرب و تالش و بلوچ مانند شما(البته نه همه کوردها) باشند که ایران تا قیامت باید صحنه ترور باشد.