Skip to main content

آقای تبریزی خواندم ...به هر

آقای تبریزی خواندم ...به هر
Anonymous

آقای تبریزی خواندم ...به هر حال موضوع جدیدی در باب مقاله ای در جواب به آقای یدالله کنعانی توسط استاد یونس شاملی نوشته شده . این مقاله بسیار جالب است و نام مقاله این است : آیا چپ ترک (آذربایجان) میتواند با چپ فارس در ایران متحد شود؟
فهاذا آقای تبریزی اشتباه نکنید هدف من از این مباحث ایجاد یک استراتژی واحد بین جریانها و احزاب هویت طلب آذربایجانی برای بر اندازی رژیم فاشیستی آریایی اسلامی است. لذا من بر عکس شما بیش از توجه به وجوه اختلاف نیروهای چپ با "نیروهای صادق ملی گرای معتدل نه افراطی "سعی در فهمیدن و درک و شناسایی نقاط مشترک
لذا همواره سوالاتم از شما با هدف آن بوده که شما در چه مواردی با ما وجه اشتراک دارید تا با توسل به پتانسیل قدرت مردمی در کنار همدیگر قرار گیریم اما متاسفانه طبق روانشناسی ما ایرانی ها همیشه دیده ام همه قبل از بیان وجوه مشترک دایما وجوه افتراق و اختلافها را

همواره برجسته می کنند و انگشت میگذارند . لذا نظر شما در وحدت و وجوه اشتراک نیروی چپ ترک با فارس و وجوه اشتراک حرکت ملی کرد و ترک و عرب و بلوچ و ترکمن ایران با شما چپ های راستین که مدعی آن هستید چیست ؟؟؟!!!
آیا وحدت بین چپ نوع هویت طلب کرد و ترک با نیروهای چپ فارس امکان پذیر است.؟!
چرا همیشه شما و دوستان دیگر دایما از مضرات و کمبود ها نوشته اند اما از خوبی ها و نقاط مثبت هرگز.؟!
لذا لطفا این بار بفرمایید بنشینید و مزایا و قوت و قدرت مثبت حرکتهای هویت طلبانه کرد-ترک و...را بررسی نمایید که میلیونها نفر در ایران هوادار دارد همچنین وجوه اشتراکی که می توان با آن مکانیزم ها با هم علیه دشمن واحد یکی بود را بنویسید .لطفا این بار تنها بروی وجوه اشتراک و امتیازات و مسایل مثبت حرکت میلیونی میلیونها کرد و ترک قلم فرسایی فرمایید تا ما اینبار نظرات شما را از زاویه دیگری ببینیم و ببینیم که ذاتا در بطن حرکت میلیونی ملت آذربایجان و کردستان و ....نقاط مثبتی یافت می شود یا ده ها میلیون انسان ما در گمراهی مطلق قرار دارند؟!
به قول شاعر : همگی عیب بکفتی - هنرش نیز بگوی
متشکرم