Skip to main content

با تقدیر و تشکر از آقای امین

با تقدیر و تشکر از آقای امین
Anonymous

با تقدیر و تشکر از آقای امین موحدی
من شما را به عنوان یک روشنفکر آزادیخواه مبینم و برای من نوعی اهمیتی ندارد شما در کدام جبهه قرار دارید. باری کردها و پرچم کردستان در کنفرانس هایی که نمایندگان فارس حضور دارند هیچ اشکالی بوجود نمی آورد و حتی مجاهدین خلق و احزاب چپ و بسیاری از جریانات سیاسی فارس هیچ آلرژی نشان نمیدهند و نمی توانند هم بکنند.
اما ترکهای آذربایجانی ایرانی به خاطر تنها صحبت از فدرالیسم مورد اتهام و توهین زمین و زمان قرار می گیرند...؟! برادر محترم موحدی کردها اکنون به قدرت بلامنازع سیاسی اقتصادی نظامی در منطقه بدل شده اند. وکردها در با سرعت خیره کننده در کردستان عراق با حمایت کامل مادی و نظامی از کردهای ایران باعث زیاده طلبی کردها در مناطق ترک نشین سلماس -خوی و...شده و هم اپوزیسیون فارس از چپ تا راست افراطی از ترس قدرت قهار نظامی چریکی کردها به پشتوانه لوبی های

یهودی و نهادهای دولتی و غیر دولتی آمریکایی با ترس و نگرانی از سقوط رژیم ایران و فردای روز سقوط جمهوری اسلامی به هر وجهی با کردها کنار آمده اند اما در جبهه آذربایجان متاسفانه هیچ پشتوانه اقتصادی مادی تا این لحظه از سوی هیچ نهاد و دولت چه رسمی و چه غیر رسمی از جریان های آذربایجانی نشده و نیز متاسفانه ترس شدید فعالین ترک آذربایجانی در نزدیکی و همکاری با لوبیهای یهودی آمریکایی نیز باعث ضعیف و منزوی ماندن و تنهایی حرکت ملی آذربایجان در ابعاد مختلف شده . لذا صد البته بدیهی است که نمایندگان فارس و جریانهای مختلف سیاسی با سعه صدر و ترس و احترام توام با کردها که پشتوانه دولتهاو شرکتهای نفتی رادر پشت خود دارند برخورد نمایند. اینها تجربیاتی است که من و ما در این 15 سال زندگی در کشور غرب آموخته و دیده ام.
موفق باشید