Skip to main content

آقای ایرانخواه و TBZ

آقای ایرانخواه و TBZ
Anonymous

آقای ایرانخواه و TBZ
ما فدرالیستها خواهان اسقرار دمکراسی و حکومت ملی خود بدون خون ریزی و جنگ داخلی فرسایشی چندین ساله می باشیم اما اگر راههای صلح آمیز را شما ببندید که خوشبختانه شماها و رژیم اسللامی این راهها را بسته اید . خود من و صدها هزار دست به اسلحه میبریم و جهنمی چون لبنان و سوریه را به شما فاشیستهای آریایی نشان خواهیم داد.
کردها بلوچها و عربها و ترکها همه منتظرند تا همین چند ماه وضعیت برنامه اتمی به جایی برسد و گر نه ما مشتاقانه به جنگ اسراییل و آمزیکا می پیوندیم و ذره ای شک هم نمی کنیم شما بمانید با رژیم اسلامی بر علیه آمریکا اسزاییل و چریکهای رزمنده ملیتها بجنگید . حداقل این جنگ آن است که ایران با همین اقتصاد ورشکسته دوباره به عصر حجر بازمیگردد. این هم فرصتی است تا به به اقتدار اقتصادی نظامی کشور ایران برای همیشه پایان داده شود و قدرتهای همسایه چون آذربایجان وترکیه

و کردستان عراق در یک فرصت طلایی هم به رشد اقتصادی خود ادامه دهند و هم در خلا قدرت نظامی و اقتصادی ایران حرف اوا را در منطقه میزنند.
هیچ اشکالی ندارد که چند میلیون کشته و آواره شوند مگر کردها در دوره صدام آواره و کشته نشدند مگر میلیونها ترک آذری در وقایع پیشه وری1324 آواره نشدند؟ پس به انتقام خون آن روزها بهترین گزینه و راه حل پایان اقتدارفاشیسم فارس در ایران بایستی به جنگ فرسایشی آوریم .
اطمینان داشته باشید با قتل عام یک خانواده یا یک روستا در آذربایجان توسط دولت و ارتش و سپاه در ایران جرقه جنگ بی پیایان قومی نژادی شروع میشود . به همین راحتی . آن بهانه و اشتباه از سوی هر که و هر طرف که باشد همان میشود که در شوروی سابق و یوگسلاوی و بوسنی و عراق دیدیم. این نوع شیوه ها با یک واقعه ساده شروع میشود ولی با انتقام طرف دیگر ادامه می یابد.
وقتی در فردای ایران باز فاشیسم آریایی باشد و ظلم و بی عدالتی برملت کرد و ترک .
ما در آن زمان بر سلاحهایمان عاشقانه بوسه میزنیم . مجاهدین خلق و نیروهای چپ و ملیتهای کرد و بلوچ و ترک و عرب را خیلی دست کم گرفته اید آقایان وطن پرست آریایی فارس...؟!
به عبارتی برای ما مرگ یک بار شیون یکبار