Skip to main content

بخش آخر نوشته؛ مخلص قضایا را

بخش آخر نوشته؛ مخلص قضایا را
Anonymous

بخش آخر نوشته؛ مخلص قضایا را بیان نموده است. طرز برخورد آقای نیکنام بسیار تاسف آور است اما هم آنطور در بخش نظرات نوشته شان نیز نوشتم؛ بایستی آنرا به فال نیک گرفت و اهداف چنین حرکات تخریبی را بیان نمود. هرچند توسط گروهی چند نفره که تعدادشان به مجموع انگشتان یک دست نیز نمی رسد تا چه برسد به یک سالن( خواه کوچک خواه بزرگ)!
فراموش نکنیم؛ از طرز فکری که سرنگونی حکومت جمهوری دموکراتیک آذربایجان (شمالی) به رهبری محمدامین رسول زاده توسط بلشویک ها و حکومت وقت شوروی را تمجید نموده و قتل و کشتار هم میهنانش را ارج می نهد نمی توان چیزی بیش از این انتظار داشت. این موضوع ساده ای نیست چرا که چنین کسانی که همه چیز حتی ارزشهای انسانی و دموکراتیک را وجه المصالحه خواستهای ائدولوژیک می نمایند بسیار خطرناکتر از جوانانی هستند که صرفا به خاطر دفاع از هویت ملی خویش بعضا تندروی نموده و یا بزقورد نشان می دهند..

چنین رویکرد ائیدولوژیک تنگ نظرانه به مسائل دست کمی از نگرش اسلام طالبانی ندارد. چه این یکی بنام دفاع از خدا؛ پیامبر و اسلامیت و آن دیگری بنام عدالت؛ گلوبالیزم؛ کشوری بنام کره زمین و با توسل به مفاهیم ارزشی مدرن مثل دموکراسی و مدرنیته و بی خاصیت نمودن آنان, خواست های مدون و به رسمیت شناخته ملت ها در کنواسیون های بین المللی ( ازجمله حق تعیین سرنوشت, حق ابراز هویت ملی و ... ) مورد مضحکه و تخطئه قرار داده و از گسیل داشتن هیچ اتهامی ابائی ندارد.
تو گویی در قرن بیست و یکم الا این چند نفر جلیل القدر هستند که با چنین مفاهیمی آشنایند و به درجه اجتهاد نائل شده اند و توانایی تشخیص سره از ناسره؛ فاشیست از ضد فاشیست و .... را دارند. از دید آنان جوانانی که یکپارچه هویت ملی وخواست های خود را فریاد می زنند مشتی فالانژ بی خرد هستند که قادر به تشخیص حقوق و منافع خود نیستند. درست همان دیدی که مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب نسبت به توده مردم دارند و آنان را عوام و نتیجتا مجبور به تقلید می دانند! کسی نیست بگوید که عزیزان از خواب بیدار شوید دوران ولایت فقیه بازی به سر رسیده و امروزه با کلیک روی جستجوگر گوگل انبوهی از اطلاعات به زبان های مخلف جابجا میشود. مردم حتی عوام ترین آنها (به ظن شما) الان بیدارتر از شمایند و منافع خود را بهتر از من و شما تشخیص میدهند. لذا حتی رابطه استاد و شاگردی هم دیگر تغییر نموده ... . دفاع این گروه از مدرنتیه هم از روی ناچاری و ساختگی داشته و صرفا جنبه ای ابزارگونه جهت تخریب حرکات و خواست های ملی دارد. دقت در رفتار و منش شان گواهی خیلی مسائل است.
این عزیزان تصور می نمایند در چنین دنیایی با نوشتن به دو سه نام واقعی و فحش و اتهام زنی با ده ها نام مستعار می توان جریان سازی نموده یا اینکه جریانی را از مدار خارج نمود.
کوتاه سخن؛ رویارویی و اتلاف وقت با این افراد فقط از یک منظر مثبت بوده و ان رو کردن صفت اصلی آنان و جلوگیری از فرصت طلبی شان در فضای مجازی است. والا یگانه دستآورد این عزیزان؛ چیزی جزء تامین سوخت برای پان ایرانیست ها و سلطنت طلبان برای کوبیدن حرکت ملی - دموکراتیک آذربایجان نبوده است.