Skip to main content

آقای اژدر بهنام

آقای اژدر بهنام
Anonymous

آقای اژدر بهنام
گویا شما در جهان تخیلات تشریف دارید .گویا افکارات فراریان مقیم اروپا و آمریکا و کانادا را نمی دانید شما میگویید زبان ترکی یا کردی و...هم یکی از زبانهای رسمی در کنار زبان فارسی باشد . جل الخالق .شما همین حداقل خواسته را پیش پسر محمدرضا شاه یا شهرام همایون و ضیا آتای بای وآریوبرزن ها و فروزنده های روشنفکر اروپا دیده بزنید. اگر جسارت داری قدم پیش نهاده زبان ترکی را در بین احزاب و فعالین پان ایرانیست بعنوان زبان رسمی کشور ایران ابراز کنید تا شما هم در همان دم مارک تجزیه طلبی و خیانت را بر پیشانی شریفتان پذیرا شوید . آخر شما در شهر ارومیه از توهین و مارک چسبی خبر ندارید یا موضوع را به عمد لوس می کنید.آقای اژدر بهنام در طول 12 سال در کانادا و آمریکا حتی یک نفر از جامعه برادر انسان دوست فارس شما اعتراف نکرده که مردم آذربایجان جنوبی ترک هستند و هر روز نام آران- آذری

نژاد مغول و صدها تاریخ سازی را در حداقل موضوع قبول ندارند چه رسد به خوش خیالی افرادی مثل شما بخواهد در کنار همان انسان فارس زبان بخواهد از حق انسانی ملت آذربایجان صحبت کند و زبان مغولی آذری مجعول را در ایران رسمیت دهد.؟!
لطفا برای ما یک حزب و سازمان فارس از راست گرفته تا چپ برایمان سراغ بیاورید که در مرامنامه و یا اساسنامه حزبیشان رسما و علنا از رسمیت زبان مورد ادعای شما (ترکی) حرفی آورده باشد. ما منتظر خبر جدید یا معجزه قرن هستیم.