Skip to main content

آقای بهنام عزیز - بدون آن که

آقای بهنام عزیز - بدون آن که
Anonymous

آقای بهنام عزیز - بدون آن که شما را بشناسم و از پیشینه‌تان خبر داشته باشم و هر چند در مواردی اختلاف نظر داریم که شاید در جایی دیگر درباره‌شان بحث کنیم - از شما سپاسگزارم. به‌ویژه آن که در شرایطی سخن می‌گویید که طرف مقابل فضای مجازی را قبضه کرده و از هر سو بر اندیشه‌های میانه‌روانه‌ی شما می‌تازند.
باید به خانم افشار که از آینده مسالت‌آمیز اقوام ایرانی سخن می‌گویند بگویم که آگاهانه چشم‌شان را بر واقعیت بسته‌اند، همان‌طور که در ابتدای انقلاب اسلامی بسیاری چنین کردند - چون با نظام دشمن بودند. دوست عزیز، نژادپرستی از سر تا پای هم‌میهنان متعصب قوم‌گرا می‌چکد و شما که خود در آن گروه هستید دوست ندارید که روی این موضوع بیندیشید. تعصب روی تاریخی که آشکارا جعل و در تضاد با منابع تاریخی است و برتری دادن زبانی و نژادی آنان دست آریاپرستان را از پشت بسته است.

به آ. طهرانی عزیز هم باید یادآور شوم که تا پیش از انتشار اسنادی که فرمایشی بودن به اصطلاح جنبش مرحوم پیشه‌وری را آشکار می‌کرد شاید زیر تبلیغات شوروی‌ساخته می‌شد از مردمی بودن آن نام برد اما اکنون چنین سخن گفتن یا نشان از ناآگاهی کامل دارد و یا غرض‌ورزی و فریب.