Skip to main content

مدیریت گرامی ایران گلوبال؛

مدیریت گرامی ایران گلوبال؛
Anonymous

مدیریت گرامی ایران گلوبال؛
از پاسخ تان متشکرم. نکاتی را متذکر می شوم و بس. محتوای کامنت من تماما بر اساس روح حاکم بر نوشته آ.ائلیار؛ سیروس مددی و دیگر کامنت گذاران در پای نوشته ها با نام مستعار یا واقعی بوده است. کافی است نگاهی به متن نوشته نامبرده گان و خصوصا در "ابتذال در آئینه یا پدیده" بنگریم تا روشن شود! لذا اگر نوشته من توهین تلقی شده است و آن دیگری فرصت انتشار پیدا نموده نشانگر حاکمیت استاندارد و سیاستی دوگانه در سایت ایران گلوبال است. / البته هر سایتی سیاست و اهداف خاص خودش را دارد و می توانند محدودیت و سانسورهایی را در بیان عقاید یا جانبداری از عقایدی خاص در پیش گیرد که غایت طبیعی است. اما باید ذکر کنم که در همین سایت؛ با نام مستعار توهین هایی به من شده است که بنده از حتی ذکر مجدد ان کلمات شرم دارم و اساسا به چنین توهین هایی پاسخ نمی دهم. اما سایت وزین شما همان ها را با

گشاده دستی منتشر نمود!
لذا اگر عزیزان تحمل شنیدن جوابیه ها با ادبیاتی مشابه نوشته های خود را ندارند ابتدا در ادبیات و نوشته های خود تغییر دهند؛ چرا که این ادبیات بازتابی از همان محتوای نوشته های آنهاست. مثل تورکی ( بیر اینه اوزونه بیر جووالدوز باشقاسینا) یک سوزن به خود و یک جووالدوز به دیگران یا مثل فارسی ( آینه چون نقش تو بنمود راست - خود شکن آئینه شکستن خطاست) باید عرض کنم در اینجا جریانی سیستماتیک بر علیه و در جهت تخریب حرکت ملی آذربایجان فعالیت می نماید. نوشتن بنده نه از جهت مقابله با انها یا خدای ناکرده قانع نمودن انها ( چه ابتدا به ساکن به جهت آشنایی با آن طرز فکر و خصوصیات آنان از محال بودنش آگاهم) بلکه آشکار نمودن ماهیت واقعی این جریان و دادن امکان قضاوت بی طرفانه به خواننده است. من اساسا به فارسی نمی نویسم اما زمانیکه تورکی نویسان از طرف همین جریان به اتهامات و انگ هایی بدتر از این که در همین نوشته هایشان در سایت شما مطرح می نمایند روبرو می شوند. لذا در اینجا به زبان مورد علاقه انها که تسلط نوشتنش را هم دارند می نویسیم که به راسیزم زبانی نیز متهم نشویم. لذا اگر سایت ایران گلوبال این فرصت را با وارد نمودن اتهامات بی مورد از ما میگیرد مشکل از ما نیست. متاسفانه تعبیر از اتهام و توهین نیز در اینجا ( از شما به دور) حکایتی بمانند نظارت استصوابی شورای نگهبان و تفسیر آنان از قانون اساسی و شرع مقدس اسلام پیدا نمود.
والا در عصر انفجار اطلاعات و شبکه های اجتماعی چون فیس بوک و تیوتر و ... سانسور معنایی ندارد و همین جمهوری اسلامی با امکانات فراوان قادر به آن نیست.
در پایان دوباره تاکید می نمایم نوشته های من الهام گرفته از روح حاکم بر ادبیات نویسندگان بوده است و فکر می کنم به درستی و با ادبیاتی مناسب و در خور به انان پاسخ داده شده است. درج ننمودن آنها بی عدالتی؛ سانسور و جانبداری از جریان فکری خاص می باشد. برایتان آرزوی موفقیت می نمایم.