Skip to main content

سلام، اول از همه اگر ناصر

سلام، اول از همه اگر ناصر
Anonymous

سلام، اول از همه اگر ناصر خانزاده از سال 85،86 از فعالان آزربایجان بود که آذوح از آن اسم میبرد و شما سعی در انکار شهید شدن آن دارید. یعنی همه داده های آذوح را قبول دارید بجز شهید شدنش، چرا که این فایل صوتی شما هم دلیلی بر وجود ناصر خانزاده زنده یا مرده هست. همچنین آذوح و دیگر سایت های آزربایجانی نمی آید که از کسی که اصلا وجود خارجی ندارد شانتاژ خبری ایجاد کند اگر زیاد مثل شما بخواهیم بد بینانه نگاه کنیم یک مرده عادی را به حرکت آزربایجان نسبت میدهند. به هر حال اگر ناصر خانزاده آن فعال آزربایجانی هنوز هم زنده بود به نفع جامعه آزربایجانی ترجیح میداد با شما صحبت نکند و یا رک راست همه چیز را توضیح میداد. نه اینکه هنوز هیچ چیز نپرسیده میگه آره خودم هستم و میبینی که نمردم..)) بعد میگه اون تشابه اسمی هست من نیستم پس اگر میشه به این فایل صوتی شما و آقای ناصر خانزاده تون اعتماد کرد پس یک ناصر خانزا

سلام، اول از همه اگر ناصر خانزاده از سال 85،86 از فعالان آزربایجان بود که آذوح از آن اسم میبرد و شما سعی در انکار شهید شدن آن دارید. یعنی همه داده های آذوح را قبول دارید بجز شهید شدنش، چرا که این فایل صوتی شما هم دلیلی بر وجود ناصر خانزاده زنده یا مرده هست. همچنین آذوح و دیگر سایت های آزربایجانی نمی آید که از کسی که اصلا وجود خارجی ندارد شانتاژ خبری ایجاد کند اگر زیاد مثل شما بخواهیم بد بینانه نگاه کنیم یک مرده عادی را به حرکت آزربایجان نسبت میدهند. به هر حال اگر ناصر خانزاده آن فعال آزربایجانی هنوز هم زنده بود به نفع جامعه آزربایجانی ترجیح میداد با شما صحبت نکند و یا رک راست همه چیز را توضیح میداد. نه اینکه هنوز هیچ چیز نپرسیده میگه آره خودم هستم و میبینی که نمردم..)) بعد میگه اون تشابه اسمی هست من نیستم پس اگر میشه به این فایل صوتی شما و آقای ناصر خانزاده تون اعتماد کرد پس یک ناصر خانزاده دیگری هم بوده که همون ناصر خانزاده آذوح میباشد و توسط رژیم جمهوری اسلامی شهید شده ، که اتفاقا این آقا ناصر خانزاده شما هم فوت آن را قبول داره و آن را شنیده.
این آقا ناصر خانزاده شما به غیر از اول این صحبت که اگه جسارت نباشه به نظر بنده براش دیکته شده بود ، تا آخر گیج و واج دهان بسته ماند و تنها مجبور به تایید حرفهای شما شد!!! حتی در جواب سئوال شما که آیا پیامی ندارید میگه نه !!! کسی قبول نمیکنه این ناصر خانزاده باشه!!!!
در ثانی آقای توکلی از اولش هم برخلاف اون همه توضیحاتتون مثل روز روشن معلوم بود که شما طرف ونداد عزیز را میگیری و این فایل صوتی آن را بیشتر عیان کرد...(( خود شما هم بر خلاف کامنت هاتون در آخر این فایل صوتی به صورت قاطع میفرمایید که خوب الحمدالله چیزی نیست و نبوده و ما مسئله را روشن کردیم..