Skip to main content

یک محقق واقعی و پژوهشگر

یک محقق واقعی و پژوهشگر
Anonymous

یک محقق واقعی و پژوهشگر حقیقتاعلمی تاریخ ایا شما سراغ دارید که هرچه نبکی ؛ خوبی ؛ دادگری و عدالت باشد را به ملت خودش نسبت دهد یعنی به مثلا ترکها و هر چه پلیدی و بی فرهنگی وشقاوت و ...را به طرف مقابل اش یعنی فارسها . اگر چنین تاریخدانی وجود هم داشته باشد بدون تردید باید در سلامت نظریات اش و بی طرفی اش و حتی سلامت عقلش تردید جدی نمود ؛ چه این طرف فارس باشد چه ترک باشد ؛ چه غربی و .... مگر می شود ملتی که تاریخ دارد یکسره بری از ستمگری باشد و ملتی دیگر یکسره واجد خصایل نیک . بر همین اساس من معتقدم به تاریخی که ایشان روایت می کند اصلا نباید اعتماد کرد ؛ اگر طرفدار درستی هستیم و حقیقت برای مان برتر از نژاد ؛ ملیت ؛ قومیت و زبان مان باشد .
حالا اقای فرهاد جعفر اوغلو با این نظریات بشدت طرفدارانه ؛ نژاد پرستانه وبه احتمال زیاد ساختگی اش می گوید فارس ها راسیست و شوونیست هستند و خودشان مبرا

از این صفت های زشت . وجدان هم خوب چیزی است .
اینکه حضورترک ها و زبان ترکی را در خاورمیانه به زمان سومریان به عقب بکشیم چنان ادعای بزرگی است که حکایت دروغ هرچه بزرگتر باشد باورش اسانتر می شود را به ذهن متبادر می کند . البته این قضیه تخصصی است و داور اصلی تاریخدانان بی طرف و حقیقتا محقق هستند . باید ببینیم انها چه می گویند .