Skip to main content

جنابان مراد و نقی تبریزی: من

جنابان مراد و نقی تبریزی: من
Anonymous

جنابان مراد و نقی تبریزی: من نمی فهمم که چرا شما دوستان اصرار در سرپوش گذاشتن بر حضور گسترده جریان خطرناک پان تورکیسم در داخل حرکت بیداری ملی اذری ها – که به اشتباه تورک نامیده می شوند--- هستید. اینکه عالی جنابانی مانند رفقا پرولتاریای سرخ اسماعیل آل بایراق و مصطفی و مرتضی و احمد علی نتوانسته اند تا بحال آدرس و اسم تشکیلاتی و دیگر مشخصات این جریان غالب را افشا کنند که تقصیر آنها نیست. اولا: این رفقای بخاطر نداشتن بودجه کافی--- توجه بفرمایئد که همه این رفقا بر عکس پان تورکیست ها میلیونر نیستند بلکه پرولتاریا هستند---- نتوانسته اند تا بحال میکروسکوپ اتمی خریداری کنند که برای یافتن پان ترکیست ها به این ابزار گرانقیمت احتیاج است.

. انگار که شما این پان تورک ها را نمی شناسید که اینها با چشم معمولی دیده نمی شوند حتی از امام جعفر صادق روایت داریم که منظور جن در قرآن همین پان تورکیست ها هستند که همه جا هستند و هیچ جا نیستند . ثانیا: دومین روش برای کشف و ضبط تصاویر این پان تورکیست ها دسترسی به دوربین های قوی ماهواره های آمریکایی است که از عهده مالی این رفقای سرخ اذری خارج است. ثالثا: از آنجائیکه با دوربین های مجانی گوگول می توان روی نقشه ها زوم کرد این دوستان توانسته اند عکس شبح مانندی از یک موجود که کلاهی شبیه کلاه پشمی سلطان محمد فاتح بر سر داشته است در ورودی بازار تبریز ضبط کنند. این عکس که احتمال دارد متعلق به یکی ا ز صد ها هزار پان تورک باشد برای ازمایش و تجزیه و تحلیل به یکی از لابراتور های خصوصی فرستاده شده است . مگر نشنیده اید که " مشت نمونه خروار است " اگر ثابت شود که این شبح عکس پان تورکیست است می تواند نتیجه گرفت که خروار خروار از این شبح ها در اذربایجان تشریف دارند
رابعا: اگر هم این رفقا با همه تلاش ها و عرق ریزی هایشان تا بحال نتوانسته اند مشخصات و اسامی تشکیلات و محل فعالیت و سکونت و اسامی شورای رهبری این جریان را افشا کنند ایا این وظیفه به عهده خود پان تورکیست ها نیست که خودشان را معرفی کنند. مگر شما منطق ملانصر الدین و میخ طویله اش را نه شنیده اید.؟ این رفقا که میخ طویله شان را زده اند و این به عهده دیگران است که ثابت کنند که این میخ طویله در مرکز جهان نیست.