Skip to main content

علی خامنه ای ..به خارجی ها

علی خامنه ای ..به خارجی ها
Anonymous

علی خامنه ای ..به خارجی ها بگن بیان...عراقچی همه مو زرد و چشم آبی ها و چشم سبزها را دعوت کنن ولی بجز کسانیکه رک و رو راست بما میگن درکره زمین بوی گند و تعفن راه انداختیم ..
چه با افتخار همه جنگ جویان و جبهه رفتگان چه زنده و چه معلول که در جبهه نبرد ایران و عراق می جنگیدن هی می گفتن و میگن که ما نگذاشتیم که عرب های عراقی وارد ایران بشن .....بر مصداق قسم حضرت عباس آقا رو باور کنیم یا دمب خروس رو؟ باید در اینجا به عباس عراقچی اشاره کرد که ای داد بیداد عراقیه وارد ایران شده و سخنگوی جمهوری اسلامی هم شده !! پس چشم جبهه رفتگان روشن !...حالا خنده دار اینکه طوری مزدوران و گماشته گان و مواجب خوران علی خامنه ای نعشه دیدن چند تا مو زرد چشم آبی و سبز هستند که براشون تمام سال سناریونویسی می کنن و ریشی ها و چارقتی ها در تلویزون هی با این مطالب جولان خواهند...

حالا طوری از این دعوت موجود عراقچی صخبت می کنه که دعوت شدگان برای دیدار مراسم سوپر هیجان آور علمی و دیداربا فضانورد عازم کره مریخ به تهران خواهند آمد...البته تروریست ها و خالد مشعل ها و اسلحه فروشان و دلالان چینی و روسی از چند روز قبل اونجا پاتیل میشن که بله دیگه خورشت سبزی دوست دارن...حکومت داران کشورهای غربی و شرقی و جهان امپریالیست ها و نفت خوران مثلا" برای اولین باره که آخوند و آخوندها "فضانوردان سفینه امام زمان" را روئیت می کنن !! علی خامنه ای ولایت تنقیه میگه یالله عراقچی به خارجی ها بگن بیان ..بگن بیان ...بگید به عراقچی که خارجی ها را بگن بیان ..ما حماسه داریم بگن بیان آخوندمون رو ببینن ...یالله بیان ببینن که قسم دادن یه روباه " آخوند" چطوری چندین میلیون با شعور وفهم رو نعشه و خمار کرده...!!