Skip to main content

از اقای شاملی یاد بگیریم

از اقای شاملی یاد بگیریم
Anonymous

از اقای شاملی یاد بگیریم
من راستی به اقای شملی حسادت میکنم و به ترکان به داشتن چنین رهبری تبریک میگویم. امیدوارم که روشن فکران ایرانی همانند اقای شاملی که با تمام قدرت و امکانات از خلق خود دفاع میکند روشنفکران ایرانی نیز از ارمانهای ملی خود دفاع کنند.
اقای شاملی یکتنه بدون احساس خستگی تشنگی بی پولی بی وقتی بدون اینکه بخواهد بداند در خود سرزمین ترکان ترکان چه میگذرد مردم چگونه زندگی میکنند گوشت چه قیمتی دارد بیکار ی چند در صد است خانواده افراد فامیل دور و نزدیگ چه روزگاری دارند همچنان قلم بدست بر صفحه بی زوال و بی انتهای اینترنت قلم میزند از چپ مینویسد از راست مینویسد نه از گرسنگی باکی دارد ونه از ندیدن اقوام دور دست نه رنج خارجی بودن را به قلم میکشد و نه دوری از برادر و خواهر و پدر و مادر را به رخ کاغذ میاورد.این همه فداکار ی شایسته تقدیر است. باید از اقای

شاملی یاد گرفت چگونه از وطن از قوم از نژاد از زبان از گذشته تاریخ پرشکوه نیاکان از انچه د رذهن هست جانانه دقاع میکند..باید دید اقای شاملی در کدام مکتب این گونه استادانه روزگار را بر خود حرام کرده که نه خواب دارد ونه خوراک. باید دید ان مدینه فاضله که تصورش بر پارسیان نمیاید چگونه مدینه ای است که اقای شاملی جوانی و میان سالی و اکنون خود را فدای ان کرده است.افرین براستادان اقای شاملی.