Skip to main content

فرهاد ایرانی ، بر عکس تصور

فرهاد ایرانی ، بر عکس تصور
Anonymous

فرهاد ایرانی ، بر عکس تصور شما ، من همین چند وقت پیش در آذربایجان جنوبی و کردستان شرقی بودم .قابل ذکر است که نسل جوان به خصوص در کردستان شرقی و شهر سنندج برای استقلال لحظه شماری می کنند .این را در مقدمه گفتم ، تا به شما نشان بدهم که چقدر در اشتباهید و همینطور بدانید که از تهمت زنی شما هم هیچ هراسی ندارم.
بعد هم اینکه در شبانه روز ، ۱ تا ۲ ساعت برنامه به زبان اصلی مردم یک منطقه ،انهم با ۹۰ د رصد لغات فارسی و غلط و غلوط صحبت کردن و عدم اجازه آموزش آن زبان در مدارس هیچ ارزشی ندارد. آیا دولت فاشیستی فارس ها اجازه خلق آثار ادبی و فرهنگی به زبان ملتهای غیر فارس را میدهد ؟ راجع به دیگر ادعاهای کذب شما ؛ قضاوت را به ملتهای اسیر میسپارم. اما بیایید بنا را بر ادعای کذب شما بگذاریم که امثال بنده پشت آموزش به زبان مادری سنگر گرفته ایم.

خوب اگر واقعا شماها حسن نیت دارد ، لطفا بیایید این بهانه را از دست ماها بگیرید. آیا حاضر به اینکار هستید؟ آیا حاضر هستید ؛ برای حق آموزش به زبان مادری برای کودکان غیر فارس در آن سرزمین تلاش نمایید؟ حداقل در اینترنت بجای موضعگیرهای و دشمنی ها متعصبانه بر بر علیه ملت های غیر فارس , از حقوق انسانی آنها سر سوزنی دفاع کنید؟
بیایید با عمل درست وانسانی این بهانه ها را از دست ماها بگیرید نه با تهمت و دشنام.