Skip to main content

آقا/خانم ناشناس، در این

آقا/خانم ناشناس، در این
یونس شاملی

آقا/خانم ناشناس، در این کامئنت مشت تان را باز کرده اید و با این اظهار نظر رسوایی ببار آورده اید. خودتان بهتر میدانستید که بایستی ناشناس تشریف داشته باشید وگرنه لعنت همه بشریت را برای خودتان هموار میکردید. حالا فارس را صاحبخانه و غیرفارس را مهمان تلقی میکنید. این چه خانه ایست که اکثریت نزدیک به هفتاد درصدش مهمان هستند و صاحب خانه نسبت به جمعیت مهمان در اقلیت است!! تازه تمامی حکومتهای دوره فئودالی و پادشاهی کشته اند و قدرت خویش را بر آن پایه نهاده اند. یکی از بزرگترین قاتلان در تاریخ ایران آنچه از سخنان تاریخدانان بر می آید هخامنشی ها هستند. اندکی سرنوشت تخت جمشید را بخوانید و سرنوشت نیم تمام آن بنا را که به دروغ آن را بنای مورد استفاده هخامنشیان جا میزنند در فیلم مستند "تختگاه هیچکس" ببینید و از سخنانتان شرم کنید. این تفسیر کوتاه بخش اول سخنان شماست. بخش دوم سخنان عقب مانده و تفکر

مبتنی بر "انتقام" شما! (این نوع تفکر عین عقب ماندگی است، سایه آن نیست، خودش است) را اگر در نظر بگیریم، رفتار جنایتکارانه هیتلر در چند دهه پیش در همین اورپاست. حالا از نظر شما مردم امروز آلمان را بخاطر رفتار ضدبشری هیتلر و رژیمش به قتل برسانید؟!! فکر نمیکنید که هم خودتان و هم رهبرانتان که چنین می اندیشند از عقلانیت و هر آنچه منطق عقلی است تهی هستید یا هستند؟

هیچکس در این جهان مهمان نیست. تنها یک فکر عقب مانده ممکن است چنین فکری به سرش بیاید. کره زمین خانه تمام بشریت است. براساس حقوق بین المللی هر انسانی حق دارد هر کجا را که صلاح بداند در آنجا زندگی کند. بنابراین هر کسی در هر کشوری یا شهری زندگی میکند، یکی از اعضای آن شهر و یا آن کشور است. این یعنی احترام به بشریت، احترام به انسان. متاسفانه نژادپرستی به شما این شانس را نمیدهد که به انسان احترام بگذارید. اما اینست ماهیت اصلی شما.