Skip to main content

آخ داد بیداد ..آخه آخه چرا

آخ داد بیداد ..آخه آخه چرا
Anonymous

آخ داد بیداد ..آخه آخه چرا نمزارن محمد مرسی کراوات زن"گرگ در لباس میش" دوباره بیاد...میدونید خونه واده هشتاد نفری نامید شده که همشون می خواستن بشن وکیل وزاری مرسی ....چیه جون ریشی اینقدر عربده میزنی و سنگ میندازی؟ اخوان المسلمین به من قول داده بود که تو برو سنگ بنداز اگر توسر و چشم کسی خورد و یکی دیگتون بتونه گواهی بده که کارتو بوده چند تا کیسه برنج مجانی بهت میدیم .....بله به پسر من هم قول داده بودن که میشه شهردار دوقوزآباد.... هی ریشو به شما چی قول داده بودن؟ من سریدار مسجدم بمن هم قول داده بودن که امام جمعه ...آقا پسرسنگ انداز به شما چی ؟ به من قول خونه..ماشین..مدرک دکترا داده بودن....شما؟ من اومده بودم برای دمکراتی برای شیر و پلنگ های شبه انسان تظاهرات بکنم..بمن گفته بودن میشم رئیس ارتش ..ببخشید شما دونفر برادریت ؟ بله شما چی؟ ما برای خدا کار می کنیم ..برای خدا؟

بله خدا خیلی کار داره و تمام کرات آسمون رو با باید سرکشی بکنه ...باید به حساب میلیون ها و میلیاردها مرده رسیدگی کنه و جواز ورود به بهشت و جهنم براشون صادر کنه و داخل جهنم بشه وهی هیزم بزاره رو آتیش جهنم که باهاش کافران ضد اسلام رو هی داغ کنه و هی بسوزونه ....و روزانه و شبانه برای هرموجود زنده ای رو کره زمین حساب رسی اعمال خوب و بدشون را بکنه ....بارون و برف و..و.درسته کن...برای پیعمبرهاش باید غذا درست کنه و هوریان بهشتی رو سیر نگه داره و لوازم آرایش براشون تهیه کنه..خدا خودش به خونه ما تلفن کرد که خیلی مشغولیات داره ما باید محمد مرسی رو آزاد کنیم خوب در عوض آزاد کردن محمد مرسی خدا به شما چه پاداشی میده؟ خدا گفته که همه اعضای خونه واده میشن وزیر و رئیس گموگ و بانک های مصر...خدا بمن هم قول بشم وزیر امور خارجه...آقا شما بدجوری با اون شکم گندتون و عرق ریزون سنگ پرت می کنی؟ بله بزارید من همه اونها اخوان المسلمین نشناسان بکشم و ناقصشون کنم و چشماشون رو کور کنم...از کشتن و ناقص کردن و کور کردن مردم چی عاید شما میشه؟...من دکان سبزی فروشی داشتم وفروختم و برای تبلیغات کردن برای رو کار اومدن محمد مرسی خرج کردم که این محمد مرسی کراواتی بیاد که بشم وزیر راهش ..!! خانم شما چی که با یه دسستون لای قرآن رو باز کردید و هی تکون تکونش میدید؟ رو این صفحه قرآن نوشته محمد مرسی باید بشه رئیس جمهورکه خدا پرسته...خانم ببخشید کجای این صفحه نوشته شده محمد مرسی من که نمی بینم؟ والله من سواد ندارم آخونده که اون گوشه میدون پشت یه تاکسی پنهون شده گفت بمن تویه این صفحه قرآن اسم محمد مرسیه و این قرآن و 500دلار هم بمن داد!!
آقا ببخشید شما هم می بینید ؟اون کیه که پشت یه کامیون هی سررک میکشه و هی جمعیت رو به سنگ اندازی تشویق می کنه و یه چیزهائی شبیه به اسکناس می ریزه براشون؟ ..عجب این یارو عرب و مصری نیست که ..با اون هیکل و قیافه صورت مثل یه خارجیه.می مونه ...قیافش خیلی بنظرم آشنا می زنه ها ...کی این؟ یادم اومد..این یارو همون جیمی کارتره...معروف به آفریدگار و آفریننده حکومت خمینی و ملایان ملعون در ایران!!