Skip to main content

جناب رازی: هر روزی که می گذرد

جناب رازی: هر روزی که می گذرد
Anonymous

جناب رازی: هر روزی که می گذرد جنابعالی هم نبوغ و هم پارانویای خود را به نمایش می گذارید. من جدا توصیه می کنم که از امروز به فکر استخدام یک محافظ شخصی برای خود باشید که اولا: امروز ها شنیده شده است که هم روس ها و هم چینی ها نوابغ را ا کوچه و بازاز می قاپیند و ثانیا: در صورت شدت پارانویایتان محافظ تان می توانند شما را سریعا به بیمارستان یا به تشخیص خودشان به تیمارستان برسانند. لطفا دهان تن کف نکند که قطد توهین ندارم بلکه بطوریکه می دانید یک دیواره نازکی به ضخامت لایه داخلی پیاز نبوغ و جنون و پارانویا را از هم جدا می کند. به بینید که چقدر در فکر مچ گیری دیگران هستید که در درک پدیده ها مانند قورباغه ای که در ته چاه نشسته است

و اسمان را به اندازه دهانه چاه می بیند همه چیز را از لنز تنگ و تاریک و خاک خوره ذهن تان می گذرایند و دیگر امکانات را نادیده می گیرید. من هیجوقت با اسم " ناشناس" وارد بحث ها نشده و پیامی درج نکرده ام و شدیدا با این شیوه مخالف هستم برای اینکه کاربران نمی توانند پاسخ های مناسب برای" ناشناس" های متعدد بدهند. در این یکی مورد از آنجائیکه برای بار اول آن حروف کج و معوج را اشتباهی وارد کرده بودم صفجه برای بار دوم از من د رخواست وارد کردن دوباره حروف را کرد که انگار در این گونه موارد اسم اصلی وارد شده هم حذف می شود که من توجهی بهش نکرده بودم. . پیام اولی با " ناشناس" درج شده بود که در پیام دومی به این مورد توجه کردم.
امید وارم که با این توضیحات نقطه پایانی بر آن شادی های چند ثانیه تان گذاشته و تار و پود خواب های شیرین تان را بر هم زده و آنرا به کابوس تبدیل کردم.